Gravatar

#3691 McPeter 14 år siden

#3690 - hehe fair nok :-) Tak for rådet.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3692 elwood 14 år siden

Steel!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3693 Benway 14 år siden

DVDBeaver har kigget på den kommende BD-udgave af Sweet Smell of Success, og det ser ud til, der er noget at se frem til. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3694 Bruce 14 år siden

#3693 Og allerede ude i februar, det lover jo godt :) Faktisk flotte DVD udgivelser fra MGM tidligere. Det screenshot, som viser mest forskel synes jeg er dette.

Ufattelig lidt gryn og jeg var bange for DNR, men jeg tror det er transferet. Fantastisk, at man kan filme så mørk og kontrastfyldt film i 50'erne og så næsten uden gryn. Vil forsøge og se om jeg kan finde noget info på kamera og stock, for det bliver jo helt suverænt at se de nattesekvenser af New York :)

Jeg tror dog, at der måske er noget galt med de tidligere DVD'er. Det ser ud til, at de stretcher billedet en smule vertikalt. Læg især mærke til billedet med Tony Curtis i døren i baggrunden og se hans hovedform ifht. BD udgaven.

Sweet Smell of Success holds a 100 percent "fresh" rating at Rotten Tomatoes and a 100 metascore at Metacritic. Though Mackendrick's direction of the actors and his staging of the scenes are at times extraordinary, in recent years critics have praised only the film's dialogue, "courtesy of Ernest Lehman and Clifford Odets, a high-toned street vernacular that no real New Yorker has ever spoken but that every real New Yorker wishes he could", A. O. Scott wrote in The New York Times. Andrew Sarris in the New York Observer wrote, "the main incentive to see this movie is its witty, pungent and idiomatic dialogue, such as you never hear on the screen anymore in this age of special-effects illiteracy.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3695 evermind 14 år siden

McPeter: Lyt ikke til dem, X-Men Origins: Wolverine var ganske fin underholdning. Men okay, jeg kan også godt lide X-men 3 som sikkert den eneste person i verden. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3696 Kruse 14 år siden

X-Men 3 er et mesterværk i forhold til X-Men Origins: Wolverine! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3697 McPeter 14 år siden

#6595 - hehe fair nok - det var så lige dråben der fik mig til at fravælge Wolverine - synes godt nok X-men 3 var noget arveligt lårt. :-) Synes dog 2'eren var udemærket.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3698 gi-jones 14 år siden

"arveligt" lort simpelthen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3699 Patriarch 14 år siden

Kruse (3696) skrev:
X-Men 3 er et mesterværk i forhold til X-Men Origins: Wolverine! :)

Enig... X3 var helt klart bedre end Wolverine.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3700 elwood 14 år siden

Not enough deadpool 8-(

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: