Gravatar

#3931 Bruce 14 år siden

Nemlig. Tror den dersens Close Up er værd at kigge på.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3932 JannikAnd 14 år siden

Hvorfor siger du det til mig? Var min konstante Kiarostami ros sidste gang ikke tilstrækkelig?
Gravatar

#3933 Bruce 14 år siden

Hvis nogle går med blu-ray afspiller overvejelser og ovre i den regionsfri variant, så har Audioholics nu deres anmeldelse af Oppo BDP-93'eren på banen:

Anmeldelse
Gravatar

#3934 elwood 14 år siden

Det blir nok den eller anden Oppo jeg skal ha når min Philips regionsfri dvd afspiller står af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3935 rockysds 14 år siden

Kun "Insignificance", jeg har set før af juni-titlerne (og jeg er ret glad for den, omend den ikke helt er blandt de bedste Roeg-film), så en masse jeg personligt ser frem til at sætte tænderne i ved næste Barnes & Noble-udsalg. Specielt "People on Sunday" og "Kiss Me Deadly".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3936 Benway 14 år siden

"Kiss Me Deadly" er fantastisk, så den skal helt sikkert erhverves.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3937 McPeter 14 år siden

#3933 - hvor køber man sådan en og hvad koster den? :-)
Bare af ren interesse, selvom jeg nu er fint tilfreds med min PS3 pånær regions-spærringen.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3938 Bruce 14 år siden

Tape Connection eller AV Connection. 5795 incl regionsfri. Er steget med 300,- den sidste uge.
Gravatar

#3939 OxxY 14 år siden

Bruce (3938) skrev:
Tape Connection eller AV Connection. 5795 incl regionsfri. Er steget med 300,- den sidste uge.

Urgh, det er altså lidt hidsigt når dolleren kommer op i kurs 11, ved godt der er moms og noget extra S&H, men det er lige i overkanten syntes jeg godt nok. Men ok hvis den er bedre end 83'eren går det vel nok, jeg har ihvertfald ikke fortrudt købet af min 83'er til 5000.
Gravatar

#3940 gi-jones 14 år siden

Jeg er stadig forelsket i min 80'er og vi har været sammen længe efterhånden...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: