Man får sku lidt goosebumps når man ser den, og ja det var vidst (synes jeg og ku huske, ikke hel sikker) også med LOTR The Two Towers, at et remix af det velkendte musik stykke fra filmen Requim for a dream blev brugt til en trailer, hvorefter alle begyndte på det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige kigget på Fellowship BD'en, og den ser rigtigt nok fantastisk ud. Overhovedet ikke som de der helt blå og grønne screenshots. Jeg har ikke set filmen, men bare gået kapitler igennem for at tjekke kvaliteten. Frygt ej! Farverne virkede naturlige i mine øjne.
Men det var faktisk lidt ulideligt at gå den igennem... Man får jo MEGET lyst til at se skidtet! hehe... Jeg har ikke set dem siden Return of the King Extended udkom på DVD... Det er jo ved at være lidt siden.
Selvfølgelig :) Og jeg synes det så meget Lord of the Rings agtigt ud :) intet negativt om det herfra :) jeg har dog ikke sammenlignet med DVD udgaven...
#4461 Kalle Ferm 14 år siden
#4462 elwood 14 år siden
Man får sku lidt goosebumps når man ser den, og ja det var vidst (synes jeg og ku huske, ikke hel sikker) også med LOTR The Two Towers, at et remix af det velkendte musik stykke fra filmen Requim for a dream blev brugt til en trailer, hvorefter alle begyndte på det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4463 PredatorX 14 år siden
Jeg har lige kigget på Fellowship BD'en, og den ser rigtigt nok fantastisk ud. Overhovedet ikke som de der helt blå og grønne screenshots. Jeg har ikke set filmen, men bare gået kapitler igennem for at tjekke kvaliteten. Frygt ej! Farverne virkede naturlige i mine øjne.
#4464 Bruce 14 år siden
#4465 PredatorX 14 år siden
#4466 Bruce 14 år siden
#4467 PredatorX 14 år siden
#4468 elwood 14 år siden
Var det så også sne-scenen du tjekkede ud 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4469 Patriarch 14 år siden
#4470 PredatorX 14 år siden
Selvfølgelig :) Og jeg synes det så meget Lord of the Rings agtigt ud :) intet negativt om det herfra :) jeg har dog ikke sammenlignet med DVD udgaven...