Gravatar

#4571 Bruce 14 år siden

#4570 Og om et halvt år, så koster den 250,- med danske tekster :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4572 HonoDelLoce 14 år siden

Og hvis jeg så bare kunne vente så længe.. Men et gensyn med alle tre er allerede blevet udskudt for mange gange (gerne i forbindelse med at BD-udgivelsen er blevet udskudt ;) )..

Men jeg har en idé om, at min kære moder nok køber dem hjem her i næste uge, når de rammer butikkerne.. Så kunne jeg selvfølgelig være smart og bare lige låne dem af hende og så vente med mit eget indkøb! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4573 Bruce 14 år siden

#4572 Ja, jeg ville også gerne vente, men nu kommer ferien og så kan jeg se den med lillepigen og den ene nevø. Han vil blive helt vild og det er det værd :) Men kunne jeg låne den, så gjorde jeg det og sparede en 400 mand :)
Gravatar

#4574 PredatorX 14 år siden

Bruce (4573) skrev:
#4572 Ja, jeg ville også gerne vente, men nu kommer ferien og så kan jeg se den med lillepigen og den ene nevø. Han vil blive helt vild og det er det værd :) Men kunne jeg låne den, så gjorde jeg det og sparede en 400 mand :)

Du må gerne låne den af mig du ;)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4575 Bruce 14 år siden

#4574 Og du er sikker på, at du får den med dk tekster? Jamen hvis det passer for dig med at låne en uges tid i perioden 25. juli - 10. august, så vil jeg da ikke sige nej, hvis jeg altså kan afbestille eget eksemplar. Men så vil jeg da også sige tak med en øl og en film :) Men spørgsmålet er om jeg tør? Du er jo stor og en rocker og sådan noget ;)
Gravatar

#4576 wiseguy 14 år siden

Batman: The Motion Picture Anthology 1989-1997 £ 9,99
http://www.amazon.co.uk/Batman-Picture-Anthology-1...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4577 wiseguy 14 år siden

The Ultimate Bourne Collection £ 13,97
http://www.amazon.co.uk/Ultimate-Bourne-Collection...

(Kombinerer man de to ovenstående rammer man £25 grænsen, der giver gratis fragt)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4578 PredatorX 14 år siden

Bruce (4575) skrev:
#4574 Og du er sikker på, at du får den med dk tekster? Jamen hvis det passer for dig med at låne en uges tid i perioden 25. juli - 10. august, så vil jeg da ikke sige nej, hvis jeg altså kan afbestille eget eksemplar. Men så vil jeg da også sige tak med en øl og en film :) Men spørgsmålet er om jeg tør? Du er jo stor og en rocker og sådan noget ;)

Ahh min er jo US udgaven... Men ellers havde du været så velkommen... Også selvom jeg er rocker og alt muligt hehe... Der er ikke noget at være bange for, jeg er bare en filmnørd fanget i den helt forkerte krop :D Og dog, er ved at være godt pæreformet, og det matcher jo egentlig meget godt hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4579 Bruce 14 år siden

Nyheder på 4th of July, independence day:

1776 kommer på blu-ray!

What the fuck is 1776?

Gravatar

#4580 Slettet Bruger [1456604968] 14 år siden

Bruce (4579) skrev:
Nyheder på 4th of July, independence day:
...What the fuck is 1776?...