Gravatar

#4661 Bruce 14 år siden

#4660 Nidding!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4662 Slettet Bruger [693029259] 14 år siden

John Barry lavede muligvis verdens bedste tema til en tv-serie:

Desværre lever serien ikke op til det fantastiske tema, der endda skræmte mig lidt som barn.
Gravatar

#4663 Bruce 14 år siden

Hornmalle!
Gravatar

#4664 rockysds 14 år siden

Fra Masters of Cinema i årets slutning:

Island of Lost Souls - dvd

"A Man Vanishes" på dvd og "Ballad of Narayama" som Dual Format.
Ja, tak til mere Imamura!

Silent Running - BD

og hold på hat og briller:
Touch of Evil - BD
http://eurekavideo.co.uk/moc/catalogue/touch-of-evil/ skrev:
LIMITED EDITION 2 X BLU-RAY ONLY

• Six versions of Welles’ film: the 1998 reconstruction; the 1958 preview version rediscovered in the mid-1970s; and the 1958 theatrical version — each presented in both 1.85:1 and 1.37:1 aspect ratios
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4665 Bruce 14 år siden

#4664 Jeg ved snart ikke, hvad jeg er mest i ekstase over!

Douglas Trumbull og Silent Running, en af mine favorit sci-fis! Eller Touch of Evil. Puha, jeg køber dem nok bare! TAK for heads-up :)
Gravatar

#4666 Benway 14 år siden

#4664 Herligt! Den "Touch of Evil" på BD skal helt sikkert hjem til samlingen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4667 JannikAnd 14 år siden

Er der dato på Touch of Evil?

Criterion har givet et clue til en fremtidig udgivelse af Belle de Jour.
Gravatar

#4668 rockysds 14 år siden

#4667 - 14. november, ligeså "Silent Running". De tre foregående udkommer 24. oktober. Ingen MoC-udgivelser i december.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4669 JannikAnd 14 år siden

Takker!
Gravatar

#4670 Thomsen 14 år siden

Det er vildt, hvor meget den økonomiske krise egentligt har ændret landskabet for udgivelser. For få år siden var det fuldstændigt utænkeligt, at en film som Touch of Evil ville blive "lejet ud" til et andet selskab. De store selskaber er i dag efter sigende kun interesseret i VOD, MOD og BD-udgivelser af mainstream-hits. Enkelte af dem vil endda knap nok røre deres egne bagkataloger mere - allerhøjest som de alt for dyre MOD-diske.

Det er selvfølgelig både godt og skidt. Det er godt, fordi selskaber som MoC og Criterion nu igen får adgang til nogle af de studioproducerede perler, som Criterion jo også havde adgang til i de gode, gamle laserdiskdage. Men det er skidt, fordi en masse "second tier films" fra konglomoraternes arkiver, der før i det mindste ville være udkommet på dvd, nu enten slet ikke kommer, eller højst bliver tilgængelige via VOD og $20 DVD-R MOD.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: