Gravatar

#4871 Patriarch 13 år siden

Vildt. Men har den :-/
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4872 elwood 13 år siden

Done!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4873 Collateral 13 år siden

Den vil jeg også have.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4874 gi-jones 13 år siden

Spændende om det viser sig at være en fejl eller hvad...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4875 elwood 13 år siden

Men seks diske er der ikke noget som mangler, eller er det fordi man tænker på DVD udgaven der var på 9 DVD'er.

Og hed den hel store ikke Quaddroligy something something. Eller var det blot dvd udgaven.
Gravatar

#4876 The Insider 13 år siden

Nej, Quadrilogy hed kun dvd-udgivelsen. De Lauzirika bad dem så om at ændre titlen til Anthology (som dvd-udgivelsen skulle have hedet), da filmene udkom på Blu-ray :-) Og seks diske er a-okay! De har kunnet klemme meget mere ned på BD-skiverne uden at mindske kvaliteten.
War. War never changes.
Gravatar

#4877 elwood 13 år siden

Ahh ok, blir satme så forvirret over de her navne, selvom Quadrilogy lyder fedt, minder mig om Quad Damage i Quake 8-)
Gravatar

#4878 HonoDelLoce 13 år siden

Prisen hænger vel meget godt sammen med, at man flere steder herhjemme kan få den til ca. 200kr nu..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4879 elwood 13 år siden

De sender vel fra Amazon UK direkte, det er ikke en anden sælger en af mine venner hun er bekymret for det med Øen Jersey.

Var der ikke noget med der ikke var told på fra Amazon.co.uk det er da play der har det her problem med ø'en Jersey ikke eller ?
Gravatar

#4880 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

Der er ingen told fra Amazon.co.uk :)

Skriv ny kommentar: