Gravatar

#5201 Thomsen 13 år siden

Nå, jeg endte også med at bestille en stak BD'er:

House by the Cemetery
Zombie
Inferno
The Nesting
Dead and Buried

Jeg overvejer et par mere. Men jeg må lige kigge på pengene igen, når den sidste julegave er købt.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5202 Tenebrae 13 år siden

Play har en del blu-rays fra Arrow Video med i deres vinterudsalg, bl.a. Phenomena, Tenebrae, The Beyond, Cat O'Nine Tails, Vamp, Deep Red, The Bird with the Crystal Plumage, Inferno, Dawn of the Dead og Day of the Dead.

De koster £8.99 pr. stk.

Man skal dog bare være opmærksom på, at Arrow har haft travlt med DNR på mange af disse titler, så det kan anbefales at læse lidt anmeldelser af dem først.

De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#5203 JannikAnd 13 år siden

tenebrae (5202) skrev:
Play har en del blu-rays fra Arrow Video med i deres vinterudsalg, bl.a. Phenomena, Tenebrae, The Beyond, Cat O'Nine Tails, Vamp, Deep Red, The Bird with the Crystal Plumage, Inferno
Argento fanboy!
Gravatar

#5204 Tenebrae 13 år siden

#5303: Yup, and damn proud of it! ;-)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#5205 Steffan Rasmussen 13 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5206 McPeter 13 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5207 Takeshi_K 13 år siden

Jeg aner ikke, om det er blevet postet før, men Watchmen på BD koster kun 49 kr. på CDON. Nå ja, 78 kr., hvis man ikke har en kode for fri fragt.
Gravatar

#5208 evermind 13 år siden

Takeshi_K (5207) skrev:
Jeg aner ikke, om det er blevet postet før, men Watchmen på BD koster kun 49 kr. på CDON. Nå ja, 78 kr., hvis man ikke har en kode for fri fragt.

Man skal så være opmærksom på, at det er biografversionen. Den 24 minutter længere Director's Cut er absolut at foretrække.

Men ellers afgjort billigt!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5209 Patriarch 13 år siden

Ja, eg blev fuckede på det der. Jeg læste at det var en special edition udgave og antog uden videre at det var directors cut. Dumme mig :(
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5210 Thomsen 13 år siden

Amazon.com har et super tilbud, vistnok kun i dag, på alle 5 sæsoner af Twilight Zone på BD for $152,99. Normalpris $346,91.

http://www.amazon.com/Twilight-Zone-Season-Bundle-...

Skal man købe dem enkeltvis, så ligger sæsonerne stadigvæk på ml. $54-68.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: