Glæder mig til den dag jeg hopper ind i denne tråd og der er heads-up med at især "The Abyss", men også "True lies" kommer på blu-ray.
Haha - det er sjovt nok det samme jeg håber på hver gang jeg er herinde (især The Abyss).
Problemet er bare, at der ikke rigtigt er kommet noget nyt om sagen siden Cameron tilbage i slutningen af 2010/starten af 2011 sagde, at de "var på vej"..
Jeg håber, at han får tid til at gennemgå dem og godkende arbejdet, når han er færdig med post-production på Prometheus.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Glæder mig også som en gal The Abyss: Director's Cut på BD. Fantastisk film. Genså den i biografen for et par år siden, men det var (sjovt nok) biografversionen, så synes der manglede meget fra den forlængede udgave.
#5271 HonoDelLoce 13 år siden
Haha - det er sjovt nok det samme jeg håber på hver gang jeg er herinde (især The Abyss).
Problemet er bare, at der ikke rigtigt er kommet noget nyt om sagen siden Cameron tilbage i slutningen af 2010/starten af 2011 sagde, at de "var på vej"..
Jeg håber, at han får tid til at gennemgå dem og godkende arbejdet, når han er færdig med post-production på Prometheus.. :)
#5272 gi-jones 13 år siden
#5273 McPeter 13 år siden
#5274 HonoDelLoce 13 år siden
#5275 Patriarch 13 år siden
Mon ikke det er LIGE det han har gang i. Filmen er dog ret velegnet til 3D.
#5276 gi-jones 13 år siden
#5277 HonoDelLoce 13 år siden
Også selvom jeg gerne medgiver, at den er ganske velegnet til 3D.. Jeg behøver bare virkelig ikke ekstra ventetid på den film!!
#5278 Åkepool 13 år siden
Øøh... Cameron og "Prometheus"? Der er noget jeg ikke lige har fået fat i? Eller også har du skrevet forkert (hvilket jeg satser på :)).
#5279 HonoDelLoce 13 år siden
Fandens GT5 der stiger mig til hovedet og gør mig kulret, tror jeg ! :D
Jeg aner ikke hvad helvede jeg lige tænkte på.. Anywho, mig point stands; håber snart han får tid til at kigge på den! :P
#5280 Broomie 13 år siden
This is a very positive representation. By far the best viewing I have ever had of this film. - DVDBeaver
Orh.. Hvem der bare havde en regionsfri afspiller!!