Hvorfor fanden skal filmene samles i bokssæt? Der er nogle enkelte film iblandt, som jeg godt kunne tænke mig, men jeg gider da ikke købe hele bokssæt for en enkelt film eller to. Det skal dog siges, at det grønne bokssæt ser ret spændende ud.
Mon ikke de kommer enkeltvis. Der er trods alt tale om et EU projekt, så filmene er nok mest tiltænkt det internationale marked for at gøre opmærksom på danske film. I det mindste positivt, at der "sker noget" :)
Jeg synes ikke, det lyder, som om boksene kommer i almindelig handel:
The Blu-ray is offered to Danish representations and cultural institutes throughout the EU for them to arrange screenings of Danish films with local partners.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Hvorfor fanden skal filmene samles i bokssæt? Der er nogle enkelte film iblandt, som jeg godt kunne tænke mig, men jeg gider da ikke købe hele bokssæt for en enkelt film eller to. Det skal dog siges, at det grønne bokssæt ser ret spændende ud.
Haha, jeg troede du snakkede om Alien boxen :) My thoughts exactly
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#5361 Slettet Bruger [1456604968] 13 år siden
Enig. :)
#5362 Richard Burton 13 år siden
http://www.dfi.dk/Service/English/News-and-publica...
#5363 MMB 13 år siden
#5364 Richard Burton 13 år siden
#5365 Thomsen 13 år siden
#5366 elwood 13 år siden
Ultimate boks til mig! men hvad indeholder den egentlig?
Men ohh fedt og ha en endelig dato på YES!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5367 Richard Burton 13 år siden
#5368 gi-jones 13 år siden
#5369 JannikAnd 13 år siden
#5370 Richard Burton 13 år siden