Gravatar

#5571 Benway 13 år siden

Det var faktisk ikke nævnt, hvilken udgave det var, så det kunne teknisk set godt være 1988'eren, men jeg gætter på, at det er 50'er udgaven, som de allerede tidligere har udgivet på dvd.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5572 Thomsen 13 år siden

Btw, Benway, hvor læste du det med The Blob?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5573 Benway 13 år siden

Kim Newman skrev det på sin facebook profil: "I've just written an essay for the Criterion Collection's BluRay release of The Blob."
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5574 Thomsen 13 år siden

Fedt! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5575 Steffan Rasmussen 13 år siden

The African Queen til godt £6
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5576 Richard Burton 13 år siden

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5577 Herrguth 13 år siden

Bloody-Disgusting kan fortælle at nogle små horro-perler er på vej på BD:

Halloween II (1981)
Halloween III: Season of the Witch (1982)
Terror Train (1980)
The Island (1980)
The Funhouse (1981)
Phantasm II (1988)
Deadly Blessing (1981)
Death Valley (1982)
Gravatar

#5578 Thomsen 13 år siden

Ja, det er Shout! Factory, der lancerer en sub-label til horrorfilm. Når man ved, hvor meget de og produceren Cliff Mac har gjort ud af deres Roger Corman-udgivelser, så er der al mulig grund til at glæde sig.

Carpenters They Live er også annonceret. Desuden lover de, at der er en masse mere på vej. Jeg håber selv på The Prince of Darkness.
Gravatar

#5579 Slettet Bruger [1456604968] 13 år siden

Deadwood til $64.99 hos amazon.com.

Game of Thrones til 249,- i El-Giganten fra i næste uge.
Gravatar

#5580 Collateral 13 år siden

Herrguth (5577) skrev:
Halloween III: Season of the Witch (1982)

Nice! Ærgerligt at de ikke turde fortsætte af den planlagte antologi vej efter 3eren.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: