SITR Limited varvidst ikke rigtig noget væsentlig, medmindrer der var noget godt xtra matriale, synes ikke lige jegkan huske noget udover den skrækkelige reklame paraply.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jep, men jeg kan bare huske det link du gav, der var xtra matrialet ikke noget der sagde kapow med det samme, jeg ender nok med den aligevel, hvis bare den har noget sebart som den normale udgave ikke har, men den paraply suk.
Lawrence of Arabia udgaven, vll så være en kruke emd noget sand.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5591 Richard Burton 13 år siden
Singin in the Rain og Lawrence of Arabia i limited, så ... men nowhere :(
#5592 elwood 13 år siden
SITR Limited varvidst ikke rigtig noget væsentlig, medmindrer der var noget godt xtra matriale, synes ikke lige jegkan huske noget udover den skrækkelige reklame paraply.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5593 Richard Burton 13 år siden
#5594 elwood 13 år siden
Lawrence of Arabia udgaven, vll så være en kruke emd noget sand.
#5595 Richard Burton 13 år siden
#5596 elwood 13 år siden
Jeg er overbevist om der er filmz'er herinde der ville suige dødssynd, uanset, hvem der spiller rollen 8-)
Faktisk en af de film jeg husker svagest, det så også flere år siden jeg har set den, så det blir næsten som en ny film for mig :)
#5597 Richard Burton 13 år siden
Iberegnet mig :) Det er en meget stor film! Men endelig at opleve den i HD ... det bliver vildt!
#5598 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden
#5599 elwood 13 år siden
Du kan se hver enkelt sandkort i fuld HD!!!
8-)
#5600 Richard Burton 13 år siden
Det siger jo lidt om Fassbenders kvalitet efterhånden som skuespiller :) Der er vel ingen over pt?