Damn der virkelig mange fristende sager undervejs for tiden.
Det må man sige: Jaws, klassisk Universal horror, det nye sub-label fra Shout! Factory, Force of Evil, The Invasion of the Body Snatchers, Hitchcock Collection osv. osv.
Det bliver et dyrt efterår. :-)
De udgiver også Dead Ringer på samme tid (ikke at forveksle med Dead RingerS).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Mener jeg et sted har læst rygter om, at Frankenstein og The Bride of Frankenstein også skulle være på vej, men jeg kan ikke finde noget definitivt om det.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Criterions september-udgivelser er en positiv overraskelse:
Umberto D. Les visiteurs du soir Children of Paradise The Game Eating Raoul
"Children of Paradise" skal helt sikkert hjem på hylden. Vidunderlig film. Nu er jeg helt glad for, at jeg aldrig nåede at få købt dvd'en. Umberto D. er også stærkt fristende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#5611 Benway 13 år siden
#5612 Benway 13 år siden
Damn der virkelig mange fristende sager undervejs for tiden.
#5613 Richard Burton 13 år siden
http://www.dvdbeaver.com/film4/blu-ray_reviews57/t...
#5614 Benway 13 år siden
#5615 Thomsen 13 år siden
Det må man sige: Jaws, klassisk Universal horror, det nye sub-label fra Shout! Factory, Force of Evil, The Invasion of the Body Snatchers, Hitchcock Collection osv. osv.
Det bliver et dyrt efterår. :-)
De udgiver også Dead Ringer på samme tid (ikke at forveksle med Dead RingerS).
#5616 Benway 13 år siden
Mener jeg et sted har læst rygter om, at Frankenstein og The Bride of Frankenstein også skulle være på vej, men jeg kan ikke finde noget definitivt om det.
#5617 Thomsen 13 år siden
#5618 Benway 13 år siden
#5619 Richard Burton 13 år siden
#5620 Benway 13 år siden
Umberto D.
Les visiteurs du soir
Children of Paradise
The Game
Eating Raoul
"Children of Paradise" skal helt sikkert hjem på hylden. Vidunderlig film. Nu er jeg helt glad for, at jeg aldrig nåede at få købt dvd'en. Umberto D. er også stærkt fristende.