Gravatar

#5631 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

Ak, ingen Axel længere. :(

Jeg var ellers begyndt at bruge dem mere, nu da jeg rocker regionsfri BD-afspiller.
Gravatar

#5632 Thomsen 13 år siden

Wow! Det så jeg ikke komme. :-(

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5633 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

Notional (5627) skrev:
de har aldrig været særligt billige, tværtimod har de altid været meget dyre.

Ikke enig, de har været ret dyre de sidste år, men tilbage i dvd-tiden, hvor de etablerede sig selv, var de blandt de billige forhandlere, når det kom til ikke-europæiske udgivelser.

Jeg har mails liggende fra Club Raccoon, som de hed tilbage i 2004 og der har jeg da købt en del film for under 100 kr., jeg mener endda at portoen var gratis dengang og i 2004 var 50-100 kr. for en importeret film ret billigt.

Jo, jeg har smidt penge efter dyrere udgaver, jeg kan fx. finde True Lies og Blade i de japanske udgaver, som jeg har givet 270 kr. for, men alternativet var at købe dem i Japan, betale mere for dem og ovenikøbet risikere told/moms.

Jeg har i øvrigt stadig de to udgivelser, tænk at de er så gamle.
Gravatar

#5634 Outbound Sith 13 år siden

Jeg har godt nok mange titler stående, som jeg har købt gennem Axel. Primært fra dengang, hvor Club Raccoon var da shizzle. Men de seneste år har jeg godt nok ikke købt meget fra dem. Først droppede de deres fragtfri levering og lavede et underligt system til beregning af fragt, som var svært at gennemskue, og så begyndte Amazon.co.uk at sende fragtfrit til Danmark. Og så var løbet ligesom kørt...

Men det er stadig trist.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5635 Benway 13 år siden

Det er virkelig trist. Jeg har snart brugt dem i evigheder. :(
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5636 The Insider 13 år siden

Ja, jeg har det lidt som Thomas... I en årgang brugte jeg Axel konstant, men da deres priser blev ved med at stige, og deres betalingssystem blev mere og mere uigennemskueligt, gik jeg nærmest over til udelukkende at handle fra Amazon, som havde bedre service, langt hurtigere levering og klart bedre priser. Selv hvis man handler fra den amerikanske Amazon og snuppes i tolden, er det som regel billigere! Og sidst jeg blev taget i tolden - da jeg købte BSG komplet på Blu-ray - refunderede Amazon HELE mit toldbeløb, da jeg scannede og sendte dem toldregningen. Axel burde nok have skelet til Laserdiskens kollaps, før det var for sent.
War. War never changes.
Gravatar

#5637 Outbound Sith 13 år siden

The Insider (5636) skrev:
Og sidst jeg blev taget i tolden - da jeg købte BSG komplet på Blu-ray - refunderede Amazon HELE mit toldbeløb, da jeg scannede og sendte dem toldregningen.

WTF??? Hvordan slap du af sted med det? Eller er det bare noget, de gør uden at reklamere ret meget med det? :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5638 Riqon 13 år siden

Hvis man ikke bliver taget af tolden, så har man som borger pligt til at indberette købet ... :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5639 The Insider 13 år siden

#5637, jeg kan huske, at jeg tjekkede Amazon.coms "købsregler", eller hvad det nu er, det hedder... Der stod der, at der var en form for "toll guarantee", så hvis jeg blev nappet i tolden, ville de refundere beløbet. Det tog nogle måneder, men jeg fik alle pengene igen! Fandt lige den oprindelige mail fra august 2009:

"Hello,

I read your message and I'm sorry for the trouble you had with the taxes.

There is no need to send any receipt to us. We 'll take care of this issue.

However, once we receive reports from the carrier, we'll research and take appropriate actions. Generally, it may take 4 to 8 weeks for this refund to be processed. In many cases you will receive a refund more quickly.

We just ask for your patience in this matter.

I hope this helps. Thank you!"

Nettets bedste customer service. Uden sammenligning.
War. War never changes.
Gravatar

#5640 chandler75 13 år siden

The Insider (5636) skrev:
Axel burde nok have skelet til Laserdiskens kollaps, før det var for sent.

Laserdisken har da vist stadig deres webbutik? Det er ikke så lang tid siden, jeg bestilte noget fra dem...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: