Kewl. De har bl.a. Lethal Weapon BD-samlingen til 149 kr. Der står godt nok 4-disk, men det må næsten være en fejl. Så vidt jeg kan finde ud af, så er det den samme europæiske 5-disk-udgave overalt?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Skal vi vædde med at hvis jeg køber the wire boksen, så kommer annonceringen om bluray det sekundt jeg lige har gensent alle 5 sæsoner? men det er sku fristende til 350kr når udsigten til bluray er MEGET lang. Nogen der ved noget om kvaliteten på dem? Opskalerer de godt etc?
Reg1 udgaven er klart den pæneste, det er den jeg selv har, men det vidst også den dyreste, jeg købte den dog during black friday.
Hrm, det var ikke liiiige det jeg havde lyst til at høre :\ Nå men hvis cdon's kundeservice gider at svare for en gang skyld, så ender jeg nok med at købe det alligevel, man kan jo altid double dippe på en serie som The Wire.
Hrm, det var ikke liiiige det jeg havde lyst til at høre :\ Nå men hvis cdon's kundeservice gider at svare for en gang skyld, så ender jeg nok med at købe det alligevel, man kan jo altid double dippe på en serie som The Wire.
Første sæson af "The Wire" ser en lille smule skuffende ud på reg2 dvd, et problem der er med alle dvd udgivelserne, på nær reg1 udgivelsen, men resten af sæsonerne ser så godt som en tv-serie nu kan se ud på dvd. :)
Så jeg ville ikke være alt for ked af det, hvis jeg købte det bokssæt, som jeg i øvrigt allerede ejer, da det er et glimrende køb. :)
#5651 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden
#5652 MOVIE1000 13 år siden
#5653 Thomsen 13 år siden
#5654 OxxY 13 år siden
#5655 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5656 Castanea 13 år siden
http://www.dvd-store.it/DVD/Blu-Ray/ID-35831/Nosfe...
http://www.dvd-store.it/DVD/Blu-Ray/ID-41647/Sangu...
#5657 OxxY 13 år siden
#5658 Zombi 13 år siden
Første sæson af "The Wire" ser en lille smule skuffende ud på reg2 dvd, et problem der er med alle dvd udgivelserne, på nær reg1 udgivelsen, men resten af sæsonerne ser så godt som en tv-serie nu kan se ud på dvd. :)
Så jeg ville ikke være alt for ked af det, hvis jeg købte det bokssæt, som jeg i øvrigt allerede ejer, da det er et glimrende køb. :)
#5659 elwood 13 år siden
McNulty og The Bunk demands it!
Ellers kommer Prez 1. season edition efter dig.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5660 Benway 13 år siden
Seriøst lækker. :) Men det er godt nok også en dyr fanden.