Gravatar

#5651 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

Nå ja, men omvendt er den jo så åbenlys, at ingen sikkert falder i og gør de, så får de jo bar' deres penge retur. :)
Gravatar

#5652 MOVIE1000 13 år siden

Nu når Cdon er på banen så tjek lige deres Smarte deals på filmbokse. Der er mange penge at spare og fede serier/film serier. http://cdon.dk/smarte-deals/film_bokskampagne/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5653 Thomsen 13 år siden

Kewl. De har bl.a. Lethal Weapon BD-samlingen til 149 kr. Der står godt nok 4-disk, men det må næsten være en fejl. Så vidt jeg kan finde ud af, så er det den samme europæiske 5-disk-udgave overalt?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5654 OxxY 13 år siden

Skal vi vædde med at hvis jeg køber the wire boksen, så kommer annonceringen om bluray det sekundt jeg lige har gensent alle 5 sæsoner? men det er sku fristende til 350kr når udsigten til bluray er MEGET lang. Nogen der ved noget om kvaliteten på dem? Opskalerer de godt etc?
Gravatar

#5655 elwood 13 år siden

Reg1 udgaven er klart den pæneste, det er den jeg selv har, men det vidst også den dyreste, jeg købte den dog during black friday.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5656 Castanea 13 år siden

I slutningen af august udgives der to stumfilm fra 1922, hvoraf den mest kendte af dem har ladet vente på sig i lang tid:

http://www.dvd-store.it/DVD/Blu-Ray/ID-35831/Nosfe...

http://www.dvd-store.it/DVD/Blu-Ray/ID-41647/Sangu...
Gravatar

#5657 OxxY 13 år siden

elwood (5655) skrev:
Reg1 udgaven er klart den pæneste, det er den jeg selv har, men det vidst også den dyreste, jeg købte den dog during black friday.

Hrm, det var ikke liiiige det jeg havde lyst til at høre :\ Nå men hvis cdon's kundeservice gider at svare for en gang skyld, så ender jeg nok med at købe det alligevel, man kan jo altid double dippe på en serie som The Wire.
Gravatar

#5658 Zombi 13 år siden

OxxY (5657) skrev:
Hrm, det var ikke liiiige det jeg havde lyst til at høre :\ Nå men hvis cdon's kundeservice gider at svare for en gang skyld, så ender jeg nok med at købe det alligevel, man kan jo altid double dippe på en serie som The Wire.

Første sæson af "The Wire" ser en lille smule skuffende ud på reg2 dvd, et problem der er med alle dvd udgivelserne, på nær reg1 udgivelsen, men resten af sæsonerne ser så godt som en tv-serie nu kan se ud på dvd. :)

Så jeg ville ikke være alt for ked af det, hvis jeg købte det bokssæt, som jeg i øvrigt allerede ejer, da det er et glimrende køb. :)
Gravatar

#5659 elwood 13 år siden

Der kan man bare se, jamen så er det vel blot go for it!

McNulty og The Bunk demands it!

Ellers kommer Prez 1. season edition efter dig.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5660 Benway 13 år siden

Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection [Blu-ray]

Seriøst lækker. :) Men det er godt nok også en dyr fanden.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: