Hvis du ikke har mere begavet ting at tilføje end dræbende "Yeah right"-indskydelser, så hold din "mening" og fjendtlighed for dig selv. De er blot til for at få en primitiv reaktion retur, og desværre virker de.
Jeg skal nok selv bestemme, hvad jeg vil kommentere på eller lade være med. Hvis du har et problem med det, så kan du jo bare smutte, tøs!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg skal nok selv bestemme, hvad jeg vil kommentere på eller lade være med. Hvis du har et problem med det, så kan du jo bare smutte, tøs!
Klassisk (dansk) misforståelse af ytringsfrihed, at man kan udtale sig i ligegyldige parafraser og ikke forvente kritisk respons.
Udtal dig om hvad du vil - det er bare spild af andres tid.
Caliban (5765) skrev:
Einhorns komposition er enestående, men det er altså også det eneste akkompagnement, flertallet har set filmen med. Dreyer (eller i hvert fald Mikaël og La passion de Jeanne d'Arc) udmærker sig fint i stilhed. Der er hverken behov for en patetisk libretto eller improvisatoriske blues-arrangementer.
Og præcis som Dreyers værk udmærker sig i stilhed, er Einhorns komposition sublim isoleret set. Syntesen bryder jeg mig dog ikke om, da blikfanget overdrages til akkompagnementets søgende pathos. Dreyers film taler sit tydelig sprog og er i forvejen spækket med symbolik. Musikken er på det plan unødig og 'gimmicky' - dens kvalitet til trods.
Med al ære og respekt for dig, JannikAnd, så var det vel heller ikke, fordi din indledende kommentar var specielt velbegrundet eller sigende på nogen måde? Hans første kommentar var jo sådan set bare en lidt dum måde at sige, at han var uenig?
I øvrigt har jeg svært ved at se, hvordan det kan være en god ting, at et lydspor ikke er inkluderet. :)
Med al ære og respekt for dig, JannikAnd, så var det vel heller ikke, fordi din indledende kommentar var specielt velbegrundet eller sigende på nogen måde?
Nej, det har du ret i. Men i bund og grund er min kommentar jo ikke mindre velbegrundet end, når andre siger, at scoret er fremragende uden at videreforklare hvorfor. Det er kun i lyset af min klage overfor Thomsens platte indspark, at min primære kommentar vakler. At manden så begynder med stupide kaldenavne, er sgu bare... stupidt.
Foeller (5773) skrev:
I øvrigt har jeg svært ved at se, hvordan det kan være en god ting, at et lydspor ikke er inkluderet. :)
Fordi størstedelen ville vælge at se filmen med lydsporet - præcis som med Criterions DVD-udgave. I mine øjne kan det være en fordel at folk "tvinges" til at se filmen uden lydsporet. Og ellers se #5772.
Det er dog en skam, hvis man underkaster sig Criterions version, blot fordi dens opstemte akkompagnement fungerer. Dette er nemlig stærkt gennemrystende, for bedre og værre.
Ja, det er også det indtryk, som en nærmere efterforskning har givet mig. Den europæiske udgave er tilsyneladende region-fri og uden noget halløj, mens US-udgaven er et decideret gift set (og sikkert kun region A).
Jeg må tilstå, at jeg ikke helt fatter deres strategi på det område...
#5771 Thomsen 13 år siden
#5772 JannikAnd 13 år siden
Udtal dig om hvad du vil - det er bare spild af andres tid.
Og præcis som Dreyers værk udmærker sig i stilhed, er Einhorns komposition sublim isoleret set. Syntesen bryder jeg mig dog ikke om, da blikfanget overdrages til akkompagnementets søgende pathos. Dreyers film taler sit tydelig sprog og er i forvejen spækket med symbolik. Musikken er på det plan unødig og 'gimmicky' - dens kvalitet til trods.
#5773 MMB 13 år siden
#5774 JannikAnd 13 år siden
Fordi størstedelen ville vælge at se filmen med lydsporet - præcis som med Criterions DVD-udgave. I mine øjne kan det være en fordel at folk "tvinges" til at se filmen uden lydsporet. Og ellers se #5772.
#5775 Castanea 13 år siden
Det er dog en skam, hvis man underkaster sig Criterions version, blot fordi dens opstemte akkompagnement fungerer. Dette er nemlig stærkt gennemrystende, for bedre og værre.
#5776 Outbound Sith 13 år siden
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003ARSPIE/ref=...
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Fox Mulder
#5777 Outbound Sith 13 år siden
Release er først d. 13. november.
Til gengæld er der en chance for, at den vil kunne ses i en dansk biograf inden da.
*krydser fingre*
http://arthousecowboy.com/journal/2012/7/18/lawren...
Fox Mulder
#5778 JannikAnd 13 år siden
#5779 Outbound Sith 13 år siden
Jeg må tilstå, at jeg ikke helt fatter deres strategi på det område...
Fox Mulder
#5780 The Insider 13 år siden