#571 Ca. fra Vesterbrogade 12 til Orion Galaksen ;) Hvis jeg skal se flere skuespillere på løbebånd tilsat textures gøre det ud for en jungle, så skriger jeg :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Muntert. Jeg har netop sat mig herind til computeren efter at have set King Kong igen :) Jeg er nu ret ligeglad hvad folk siger; jeg elsker den film. Den har en "episk kvalitet" som få film kan prale af. Samtidig får man sgu noget for pengene men en spilletid på små 4 timer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Også ganske enig herfra. Føler mig virkelig godt underholdt af den film. I øvrigt er ekstramaterialet rigtig fedt - især den der mockumentary hvor de fortæller øens historie.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#577: Det mener jeg faktisk heller ikke. Alle hæfter sig ved Brontosaurus-sekvensen og sabler den ned, men hvis man ser på den så er effektarbejdet som sådan faktisk ret godt. Jeg mener ikke der er et eneste effekt-skud i den film som er under standarden. Tværtimod. Problemet i den nævnte sekvens, er ganske enkelt at Jackson er gået et par skridt over stregen i forhold til realismen. Man tror simpelthen ikke på det man ser, fordi der bare er noget inde i hovedet der siger at det er fuldstændig umuligt at løbe rundt imellem benene på en flok dinosaurer i så lang tid, uden at blive til mos :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#579 - "fordi der bare er noget inde i hovedet der siger at det er fuldstændig umuligt at løbe rundt imellem benene på en flok dinosaurer i så lang tid, uden at blive til mos :)" - hehe så sandt så sandt. :-D
#571 McPeter 16 år siden
#572 filmz-Bruce 16 år siden
#573 McPeter 16 år siden
#574 Kalle Ferm 16 år siden
#575 filmz-Bruce 16 år siden
#576 gi-jones 16 år siden
#577 HonoDelLoce 16 år siden
I second that..
Udover nogle dårlige effects til tider er det en helt god film :)
#578 Kalle Ferm 16 år siden
#579 gi-jones 16 år siden
#580 McPeter 16 år siden