#5898 \o/ Det er overvældende! \o/ Ikke bare detajlegraden, men også sammenligningen med de DVD-grabs, som bare er FYLDT med kompressions-lort! Det er der INTET af på BDen!!! :D
Nick Wrigley fra Masters of Cinema har fingrene i UK-udgaven af Hitchcock-sættet og er begyndt at poste sine første indtryk ovre på criterionforum.org. Det er desværre problemer: Nogle skiverne har tilsyneladende problemer med DNR og "frozen grain", de mangler de originale mono lydspor og har kun 5.1 remixes, og der er endda en film, der har fået nylavede credits - desværre fuld af stavefejl!!!
Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig, at det ikke er sandt, men Nick plejer ikke ligefrem at lyve om tingene. :-(
Animeigos udgivelse af LONE WOLF & CUB-serien er desværre også fucked up. Men har genbrugt de gamle masters fra 2005, hvilket er én ting, men man har så også givet dem en sold omgang DNR, så alle ligner voksfigurer. Det værste er næsten, at deres boks med SHOGUN ASSASSIN-udgaverne fra foråret brugte samme masters, men ser tydeligt bedre ud, fordi de IKKE har fået en omgang DNR. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Shit, hvor lyder det trist! :-( Men så kan jeg da lige nå at afbestille min boks... Den er jo ikke just billig, og hvis man ikke får fuld vuluta for pengene...
Shit, hvor lyder det trist! :-( Men så kan jeg da lige nå at afbestille min boks... Den er jo ikke just billig, og hvis man ikke får fuld vuluta for pengene...
Jeg håber stadigvæk, det er en fejl. Efter hvad jeg har forstået, så er det "check discs", han har siddet med, så det *kan* jo være, at nogle af problemerne er blevet rettet. Men jeg har med vilje undladt at forudbestille. Det er trods alt Universal.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#5901 Outbound Sith 13 år siden
\o/ Det er overvældende! \o/
Ikke bare detajlegraden, men også sammenligningen med de DVD-grabs, som bare er FYLDT med kompressions-lort! Det er der INTET af på BDen!!! :D
Fox Mulder
#5902 lagoni 13 år siden
#5903 Thomsen 13 år siden
Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig, at det ikke er sandt, men Nick plejer ikke ligefrem at lyve om tingene. :-(
Animeigos udgivelse af LONE WOLF & CUB-serien er desværre også fucked up. Men har genbrugt de gamle masters fra 2005, hvilket er én ting, men man har så også givet dem en sold omgang DNR, så alle ligner voksfigurer. Det værste er næsten, at deres boks med SHOGUN ASSASSIN-udgaverne fra foråret brugte samme masters, men ser tydeligt bedre ud, fordi de IKKE har fået en omgang DNR. :-(
#5904 The Insider 13 år siden
#5905 Thomsen 13 år siden
Jeg håber stadigvæk, det er en fejl. Efter hvad jeg har forstået, så er det "check discs", han har siddet med, så det *kan* jo være, at nogle af problemerne er blevet rettet. Men jeg har med vilje undladt at forudbestille. Det er trods alt Universal.
#5906 Thomsen 13 år siden
For mig er det dog en deal-breaker, at de originale lydspor ikke er med.
#5907 Richard Burton 13 år siden
#5908 Outbound Sith 13 år siden
Fox Mulder
#5909 Richard Burton 13 år siden
#5910 Outbound Sith 13 år siden
Fox Mulder