Gravatar

#5921 rammy 13 år siden

Thomsen (5903) skrev:
Animeigos udgivelse af LONE WOLF & CUB-serien er desværre også fucked up. Men har genbrugt de gamle masters fra 2005, hvilket er én ting, men man har så også givet dem en sold omgang DNR, så alle ligner voksfigurer. Det værste er næsten, at deres boks med SHOGUN ASSASSIN-udgaverne fra foråret brugte samme masters, men ser tydeligt bedre ud, fordi de IKKE har fået en omgang DNR. :-(

Jeg var slet ikke klar over at der var en blu-ray udgave af LONE WOLF & CUB-serien. Men jeg skal måske slet ikke være ked af at jeg har lige har købt den britiske DVD-samlinge Lone Wolf & Cub: The Complete Boxset, hvis blu-ray udgaverne skulle være så ringe?

http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=125733...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#5922 Thomsen 13 år siden

Det synes jeg ikke, at du skal være ked af. Jeg beholder i hvert fald mine dvd'er og venter med evt. at opgradere til andre end Animeigo engang udgiver dem på BD. Deres BD ligner virkeligt lort. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5923 Thomsen 13 år siden

Mulige gode nyheder: En *angiveligt* pålidelig fyr har postet på HTF, at Universal er klar over problemerne med Hitchcock-boksen og ved at kigge på det, og at der muligvis bliver tale om at udskyde den.

/me hope!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5924 The Insider 13 år siden

De skal bare hyre ekstra kræfter til at fixe problemet NU! Jeg kan simpelthen ikke vente meget længere på at få fingre i udgivelsen... æsken er så pææææænnnn.....
War. War never changes.
Gravatar

#5925 The Insider 13 år siden

Jubii! Så kom Post DK omsider med dagens pakke, som bl.a. indeholdt Titanic 3D (skulle angiveligt være en af markedets smukkeste 3D-titler), Chinatown og (ikke mindst) Lawrence of Arabia. Damn, jeg glæder mig :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5926 Thomsen 13 år siden

Fedt! Jeg var selv ret imponeret over Titanic 3D i biografen. Konverteringen er meget vellykket. Eneste anke var spilletiden: Jeg plejer ellers ikke at have problemer med 3D, men her fik jeg simpelthen ondt i hovedet.
Gravatar

#5927 The Insider 13 år siden

Jeg holder treoen klar :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5928 Kyllingebenet 13 år siden

Orv ja, jeg skal også have Titanic og Lawrence of Arabia på blu-ray! Mon de er til at finde med danske undertekster på amazon.co.uk?
Gravatar

#5929 The Insider 13 år siden

#5928, jeg har ikke haft skiverne i afspilleren endnu, men ifølge omslagene er der desværre ikke danske undertekster på nogen af dem. De er netop købt på amazon.co.uk
War. War never changes.
Gravatar

#5930 wigant 13 år siden

#5928:
LoA UK udgaven har ikke danske undertekster.....

Skriv ny kommentar: