Gravatar

#5941 Kyllingebenet 13 år siden

Riqon (5940) skrev:
Træls, at jeg skulle læse det. Gæt hvad jeg har lyst på nu...
At se alle afsnit af De Unge Mødre? O:)
Gravatar

#5942 HonoDelLoce 13 år siden

Den bedre halvdel herhjemme smed s'gu en halv hindbærsnitte ud i dag... Og ikke en hvilken som helst hindbærsnitte!

En RUND hindbærsnitte til 20kr fra Baresso......... Og det var TYVE DANE-DOLLARS!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5943 Riqon 13 år siden

Kyllingebenet (5941) skrev:
At se alle afsnit af De Unge Mødre? O:)

Nej, dog ikke - hvis jeg havde, så sender de det faktisk på NRK: "Unge Mødre i Danmark" Jeg klandrer ikke nordmændene, at de køber danske tv-programmer, men ...

#5942 -

o_O
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5944 The Insider 12 år siden

Jeg synes faktisk, at man finder de bedste hindbærsnitter i COOP's bagere - såsom dem i SuperBest og SuperBrugsen. De er dejligt sprøde og har den helt rette dosis syltetøj og glasur - ikke for meget af den ene eller den anden slags. Jeg synes f.eks., at mange bagere (såsom min lokale) har en tendens til at gøre dem for tykke og smalle. Det bliver bare lidt tungere at danse med. Og yes, jeg synes også, det er en god idé at oprette en Hindbærsnitte Heads Up - who's with me?! Så kan vi holde hinanden opdateret omkring de bedste hindbærsnitte-dealere!
War. War never changes.
Gravatar

#5945 elwood 12 år siden

If you make it, they will come...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5946 Riqon 12 år siden

Gad vide hvordan man laver dem selv.
Gravatar

#5947 Thomsen 12 år siden

Du tager to, putter dem ned i en kagedåse, lukker låget til og lader dem så være alene en aftens tid, mens du spiller Barry White på anlægget.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5948 Riqon 12 år siden

Thomsen (5947) skrev:
Du tager to, putter dem ned i en kagedåse, lukker låget til og lader dem så være alene en aftens tid, mens du spiller Barry White på anlægget.

[url= shove it up your butt![/url]
Gravatar

#5949 The Insider 12 år siden

#5947, bedste. Opskrift. Ever.
War. War never changes.
Gravatar

#5950 Muldgraver 12 år siden

The Insider (5935) skrev:
#5934, alt, alt for ofte, jo.

Hvem laver byens bedste hindbærsnitte?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: