Hvornår udtrækker I egentlig mit navn i jeres Indiana Jones konkurrence? :)
Vi har endnu ikke modtaget vores præmie-eksemplar, så derfor har vi ventet med at trække en vinder. Vi beklager ventetiden og håber, vi modtager boksen i starten af ugen.
Hm. Der er hulens masse ballade på blu-ray.com over farverne i Twilight Times BD-udgave af NIGHT OF THE LIVING DEAD (1990). Store dele af filmen er åbenbart voldsomt meget mørkere og mere blålig end før. Nørderne går helt amok! :-)
Twilight Time tilbyder folk at returner filmen, mens de undersøger sagen. Men de fleste forventer allerede, at Sony nok bare vil sige, at det er sådan, den skal være.
Tom Savini er selvfølgelig også blevet informeret.
Det er ren soap opera. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Hvis Foeller vinder, så bliver der stor uro over aftalt spil og svindel, så i må hellere lade mig vinde istedet....I ved, for at sikre mod dårlig omtale!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6081 Zombi 12 år siden
Tak for tippet, den er hermed bestilt. :)
#6082 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
Altså hvor Taco Bell er blevet skiftet til Pizza Hut?
#6083 rammy 12 år siden
#6084 JannikAnd 12 år siden
#6085 The Insider 12 år siden
#6086 wiseguy 12 år siden
Indeholder: Hellboy II: The Golden Army / Wanted / Scott Pilgrim vs. the World / Kick-Ass
http://www.amazon.co.uk/Reel-Heroes-Box-Set-Blu-ra...
#6087 JannikAnd 12 år siden
#6088 Thomsen 12 år siden
Twilight Time tilbyder folk at returner filmen, mens de undersøger sagen. Men de fleste forventer allerede, at Sony nok bare vil sige, at det er sådan, den skal være.
Tom Savini er selvfølgelig også blevet informeret.
Det er ren soap opera. :-)
#6089 MMB 12 år siden
Hvis I ikke trækker mit navn op af hatten nu, bliver jeg sur. :P
#6090 Kruse 12 år siden