Gravatar

#6171 Steffan Rasmussen 12 år siden

Benway (6170) skrev:

Jeg har hørt ekstremt meget godt om Pina, og har længe ærgret mig over, at jeg missede den i biffen.

Hvis man interesserer sig for dans er den nok fantastisk. Jeg synes den var OK.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6172 rockysds 12 år siden

Ja, "OK" er meget rammende, nød dansescenerne meget - god brug af 3D - men selvom Wenders prøver at gøre noget interessant ved/med "talking heads"-scenerne, er det stadig "talking heads"-scener.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6173 Steffan Rasmussen 12 år siden

rockysds (6172) skrev:
Ja, "OK" er meget rammende, nød dansescenerne meget - god brug af 3D - men selvom Wenders prøver at gøre noget interessant ved/med "talking heads"-scenerne, er det stadig "talking heads"-scener.

Ja, filmen ramtes nok lidt af, at hun gik hen og døde.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6174 elsotho 12 år siden

Jeg er af den gamle skole, og ELSKER film som disse 2:
"Hvem springer kineserne for" & "They Live", men kunne virkelig godt tænke mig udgivelser med danske undertekster. Er der nogen der ved om de er på ej?
Gravatar

#6175 zombieman 12 år siden

Big trouble in little china er ude i DK og Tjek live udkommer snart i USA så der er et HD master og er ikke utænkeligt at den dukker op på et tidspunkt
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6176 Slettet Bruger [1456604968] 12 år siden

En dag efter den er bestilt fra Zavvi, kan Cabin in the Woods åbenbart erhverves for £10 via Amazon.co.uk.
Gravatar

#6177 Outbound Sith 12 år siden

Dick Taid (6176) skrev:
En dag efter den er bestilt fra Zavvi, kan Cabin in the Woods åbenbart erhverves for £10 via Amazon.co.uk.
Kæft, nogle assholes!
Jeg købte den i mandags, da den blev udgivet til £17. Og så sender de den afsted i går, samtidig med, at de saver 35 % af prisen! Not cool, Amazon!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6178 Steffan Rasmussen 12 år siden

Outbound Sith (6177) skrev:
Kæft, nogle assholes!
Jeg købte den i mandags, da den blev udgivet til £17. Og så sender de den afsted i går, samtidig med, at de saver 35 % af prisen! Not cool, Amazon!

Tjah ... Den risiko er der vel altid. Amazons priser går ofte op og ned, så det er med at holde øje med priserne. Man kan evt. installere en watchdog på Blu-ray.com
Gravatar

#6179 Thomsen 12 år siden

#77 - Prøv at skrive til deres kundeservice og brok dig. Jeg har før læst, at folk har fået en voucher på forskellen i sådan en situation.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6180 Outbound Sith 12 år siden

Jeg trækker min"assholes"-beskyldning tilbage igen.

Mail fra Good Guy Amazon.co.uk:

Hello,

We recognise that you have a choice of retailers and appreciate that you prefer to order from us. Please note that we don’t extend a post-order price guarantee.

I've looked at your order and can see that the price change was significant and you are yet to receive this item from us. Under the circumstances, I'll make a one-time exception for you and issue a refund for the price difference in the amount of GBP 7.50.

Refunds usually go through within 2 to 3 days and you’ll see this amount credited on your next statement. This doesn’t include your bank’s processing time.

When the refund is completed, we'll send you an e-mail to confirm the date, amount and payment details. You can see completed refunds if you visit Your Account, after receiving this confirmation e-mail.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: