Gravatar

#6261 Steffan Rasmussen 12 år siden

Den komplette Deadwood til $59,99
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6262 wiseguy 12 år siden

Fanden ta' regions koder :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6263 wiseguy 12 år siden

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6264 JannikAnd 12 år siden

Så er Godards "Weekend" og Pasolinis "Trilogy of Life" atter til halv pris hos B&N. Det er desværre ikke tilfældet med "Brazil".
Gravatar

#6265 Steffan Rasmussen 12 år siden

Mel Brooks Collection til lige knap 200 kr. inkl. forsendelse

indeholder:
Blazing Sadlles
High Anxiety
History of the World: Part I
Robin Hood: Men in Tights
Silent Movie
Spaceballs
To Be or Not to Be
The Twelve Chairs
Young Frankenstein

Skulle være regionsfri ifølge Blu-ray.com
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6266 lagoni 12 år siden

Blockbuster giver i en begrænset (men ikke defineret) periode lidt ekstra for film i deres Brugtmarked, min. 10 kr pr dvd og 15 pr BD. Deres almindelige betingelser gælder.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6267 Steffan Rasmussen 12 år siden

lagoni (6266) skrev:
Blockbuster giver i en begrænset (men ikke defineret) periode lidt ekstra for film i deres Brugtmarked, min. 10 kr pr dvd og 15 pr BD. Deres almindelige betingelser gælder.

Tak for heads-up, Anne.

Hvor kan du egentligt se det. Har kigger lidt på deres hjemmeside, og kunne ikke umiddelbart finde noget info.
Gravatar

#6268 Collateral 12 år siden

Steffan Rasmussen (6267) skrev:
Hvor kan du egentligt se det. Har kigger lidt på deres hjemmeside, og kunne ikke umiddelbart finde noget info.

Det står på FB i hvert fald :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6269 lagoni 12 år siden

Ja, jeg har også kun set det på facebook - hvor man i kommentarerne kan se andre filmz'er også har opdaget det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6270 Steffan Rasmussen 12 år siden

lagoni (6269) skrev:
Ja, jeg har også kun set det på facebook - hvor man i kommentarerne kan se andre filmz'er også har opdaget det :)

Yep ... har nu også læst dygs kommentarer :-)

Fik 150 kr. ind på kortet.

Skriv ny kommentar: