Lyder godt, men jeg så nu hellere, at "M. Butterfly" eller " Dead Ringers" kom på BD - ikke mindst fordi de er svære at opdrive på dvd i ordentlige udgaver.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Blu-rays af Hongs "The Day He Arrives" og "Oki's Movie" om små ti dage. Der kommer formentlig også en koreansk blu-ray af "In Another Country" om ikke alt for længe, men der venter jeg i hvert fald personligt med at se, hvorvidt Kino udgiver en amerikansk ditto. "Oki's Movie" er i øvrigt en glimrende film.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Tusind tak for heads-up! The Day He Arrives er en de bedste film fra det 21. århundrede.
Lidt off-topic: ved du, hvor man kan skaffe Melancholia af Lav Diaz henne? Han er efter sigende ligeglad med (ja, han er faktisk glad for), at man downloader hans film, men jeg kan kun finde en version med indbrændte italienske undertekster.
#6285 - En hurtig søgning indikerer, at der skulle være nogle dvd-sæts tilgængelige her, der kan bestilles via e-mail, men er ikke helt klar på undertekster-situationen, pris etc. Den eneste Diaz-film, jeg har set, er "Butterflies Have No Memories", på "Visitors"-dvd'en men han er bestemt en instruktør, jeg håber på at udforske dybere. Hvis du ender med at købe filmene, må du endelig melde tilbage.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
De koster 500 kroner stykket. 14 DVD'er, 25 timers film, engelske undertekster og en autograf af Lav Diaz. Jeg vil hjertens gerne støtte ham, men har slet ikke økonomi til at betale så meget for film i disse måneder.
Scream factory har annonceret 6 af deres store titler næste år
The Fog The Howling Lifeforce Day of the dead The burning Night of the comet
Deres udgivelser af Halloween 2 & 3, Terrortrain, Funhouse og they live er fremragende, og 4 af de her titler skal jeg ihvertfald have fat i så kommer det an på ekstra features på Day of the dead om det skal være 5. Springer Night of the comet over.
#6281 NightHawk 12 år siden
Super fedt! Den er hermed sat på huskelisten! :)
#6282 Benway 12 år siden
#6283 chandler75 12 år siden
#6284 rockysds 12 år siden
#6285 Pécuchet 12 år siden
Lidt off-topic: ved du, hvor man kan skaffe Melancholia af Lav Diaz henne? Han er efter sigende ligeglad med (ja, han er faktisk glad for), at man downloader hans film, men jeg kan kun finde en version med indbrændte italienske undertekster.
#6286 rockysds 12 år siden
#6287 Pécuchet 12 år siden
De koster 500 kroner stykket. 14 DVD'er, 25 timers film, engelske undertekster og en autograf af Lav Diaz. Jeg vil hjertens gerne støtte ham, men har slet ikke økonomi til at betale så meget for film i disse måneder.
#6288 zombieman 12 år siden
The ballad of Narayama
The kid with a bike
On the waterfront
Chronicle of a summer
Sansho the bailiff
Stille måned for mig On the waterfront og muligvis Narayama & Sansho
#6289 Steffan Rasmussen 12 år siden
#6290 zombieman 12 år siden
The Fog
The Howling
Lifeforce
Day of the dead
The burning
Night of the comet
Deres udgivelser af Halloween 2 & 3, Terrortrain, Funhouse og they live er fremragende, og 4 af de her titler skal jeg ihvertfald have fat i så kommer det an på ekstra features på Day of the dead om det skal være 5. Springer Night of the comet over.