Gravatar

#6421 Thomsen 12 år siden

Jeg har fået CDON til at tilføje den norske BD af Paranormal Activity 2: Tokyo Night til den danske side. Den kan findes her: http://cdon.dk/film/paranormal_activity__-_tokyo_n...

Paranormal Activity 2: Tokyo Night er en fuldt officiel, japansk sequel. Den er desværre kun udkommet på leje-dvd i Danmark, og den planlagte engelske dvd blev tilsyneladende droppet igen. Men i Norge er den udkommet på både dvd og BD (begge med danske undertekster).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6422 Steffan Rasmussen 12 år siden

Jurassic Park boksen til £9
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6423 Thomsen 12 år siden

Amazon.com har mange tilbud på billige Criterions lige nu. En hel del af dem er endnu billigere end B&N's udsalg for nylig:

http://www.amazon.com/gp/bestsellers/movies-tv/285...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6424 Snaden 12 år siden

Uhhh fedt! Tak for heads-up, Thomsen.
Gravatar

#6425 JannikAnd 12 år siden

Jeg har netop modtaget min første pakke fra Barnes & Noble fra Criterion udsalget. Jeg slap (sædvanen tro) for told. Men det er ikke så mærkeligt, for pakken var sendt fra Belgien. Det mener jeg bestemt ikke har været tilfældet tidligere, men det er da interessant, at både B&N og Amazon.com er begyndt at fragte fra Europa til deres europæiske kunder...
Gravatar

#6426 zombieman 12 år siden

Samtlige pakker fra sidste udsalg og den ene jeg har modtaget indtil videre denne omgang er kommer fra Belgien. Spørgsmålet er så hvad grunden til den lange leveringstid er
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6427 JannikAnd 12 år siden

Ok, jeg lagde ikke mærke til, at de var fra Belgien sidst. Men ja, det gør leveringstiden på en måned lidt mærkværdig. Er det utænkeligt, at B&N sender fra USA, men skriver Belgien på pakken? Det er dog sikkert, at de har en filial i Belgien, da pakken skal sendes dertil, hvis ikke modtageren er tilstede.
Gravatar

#6428 Steffan Rasmussen 12 år siden

JannikAnd (6427) skrev:
Ok, jeg lagde ikke mærke til, at de var fra Belgien sidst. Men ja, det gør leveringstiden på en måned lidt mærkværdig. Er det utænkeligt, at B&N sender fra USA, men skriver Belgien på pakken? Det er dog sikkert, at de har en filial i Belgien, da pakken skal sendes dertil, hvis ikke modtageren er tilstede.

Mon ikke de samler sammen og sender bulk til Belgien, hvorefter de deler pakkerne ud, og sender videre. Det må vel også være billigere i samlet fragt for B&N.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6429 Thomsen 12 år siden

Steffan Rasmussen (6428) skrev:
Mon ikke de samler sammen og sender bulk til Belgien, hvorefter de deler pakkerne ud, og sender videre. Det må vel også være billigere i samlet fragt for B&N.

Det passer med det, nogle englændere skrev på blu-ray.com.

Det amerikanske postvæsen har (lig vores eget) sat priserne gevaldigt op de seneste år for forsendelser mellem kontinenterne. Så det er billigere at sende en masse afsted samlet i en container e.l. til et frilager et sted i EU (her Belgien), hvorfra de enkelte pakker så postes.

Englænderne advarede mod, at Royal Mail havde opdaget fidusen. For når pakkerne afsendes fra et frilager i fx Belgien eller Tyskland, så er de reelt ikke blevet indført i EU og derfor stadigvæk fortoldningspligtige. Der var flere, der havde prøvet at få snuppet deres forsendelser - både fra B&N og andre forhandlere, der brugte en lignende metode.

Det ser heldigvis ud til, at Post DK enten ikke har lugtet lunten eller ikke er enige.
Gravatar

#6430 Benway 12 år siden

Eureka har lige teaset med, at seks nye udgivelser bliver annonceret 11. december. I betragtning af den sidste stribe, er det vist helt legitimt at have høje forventninger.

Jeg ville elske at se en bd-opdatering af "Der Tiger von Eschnapur" og "Das indische Grabmal" nu hvor de blevet udsendt på blu-ray i Tyskland, men jeg er bange for, at det alligevel bliver ved dvd-udgivelsen. Inde på facebook-siden er der en, der spørger efter en bd-udgivelse af "Das Cabinet des Dr. Caligari". Se det ville være fantastisk! :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: