Gravatar

#6501 Collateral 12 år siden

Købte 'The Dark Knight Rises' på BD til min mors kæreste (julegave) den anden dag derinde til 40 kroner efter fragt og kode var fratrukket. Sateme billigt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6502 lagoni 12 år siden

Ah, nu forstår jeg (lidt) - jeg prøver at købe dvd'en (der egentlig er den der er afbilledet i mailen) og der er åbenbart ikke fri fragt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6503 Outbound Sith 12 år siden

Det er bare, fordi de kender dig, Anne. ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6504 lagoni 12 år siden

Åbenbart. Jeg synes ellers jeg er et ganske flinkt menneske med normalt samme fragtrettigheder som andre...

Jeg skrev til dem for at høre hvorfor der ikke var fri fragt på dvd'en og de gav mig en rabatkode på 50 kr...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6505 gi-jones 12 år siden

Heh. Hvis man kombinerer nok af de alle de koder begynder man måske at få penge tilbage :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6506 Steffan Rasmussen 12 år siden

Dagens CDon ... Prometheus Combo til 99 kr.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6507 x marks the spot 12 år siden

Star Trek feature film på BD til 49,- i El-Giganten bl.a. II, III og VI.
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#6508 Slettet Bruger [1603780482] 12 år siden

Jeg går udfra at dette tilbud nok hører til i denne tråd. En ganske fin pris på et Panasonic ST50 : http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749388#access...

Overvejer selv at investere i det, da det er et af de bedset TV til prisen (ja et af de bedste TV i det hele taget). Jeg spekulerer blot i om Panasonics priser falder endnu mere, når de nye modeller kommer.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6509 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

God pris, jeg er sgu lidt ked af, at jeg valgt LED i denne omgang. Plasma har sgu et noget pænere billede i de små prisklasser stadigvæk.
Gravatar

#6510 Slettet Bruger [1603780482] 12 år siden

Jeg har så fundet ud af at det er et tilbud de kører med af og til, så et unikt tilbud er det ikke, men stadigvæk ganske billigt.

Nu har jeg så også haft lejlighed til at "teste" Panasonics TV, i og med mine forældre har en af deres plasmaskærme.

Såkaldt "buzz" er ikke noget jeg bider mærke i. Til gengæld er jeg meget imponeret over sortniveauet.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: