Linket er vist blevet lukket nu, men kan også ses her.
Harold Lloyds herlige "Safety Last" er vist den mest klare, men Scanners ser også rimelig sikker ud. Jeg håber også, at det er bæstet fra "Naked Lunch", vi ser ryggen af, men jeg er bange for at det nok er mere tvivlsomt. "Eraserhead" er vist også ret sikker. En ordenlig bd-updatering af "Le Samourai" ville være pragtfuldt, hvis det er den der hintes til med buret.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg håber også, at det er bæstet fra "Naked Lunch", vi ser ryggen af, men jeg er bange for at det nok er mere tvivlsomt.
Håber jeg. Jeg lånte 30-40 film ud til en veninde for 3-4 år siden - heriblandt Criterions DVD af Naked Lunch. Dem har jeg aldrig fået tilbage, og lige præcis Naked Lunch er den mest savnede.
Benway (6521) skrev:
"Eraserhead" er vist også ret sikker.
"Ret" sikker? Foruden at være rygtet i årevis, hvor mange filmkarakterer kan du nævne med den hovedform? Desuden er Pink Pearl navnet på det mest sælgende hviskelæder, så... den skulle være meget ret sikker :)
Det er den da vist også stadigvæk? Den er bare forsinket.
Criterion er anført som Eraserheads rettighedshaver på Hulu+, så det har været en kendt titel længe.
Naked Lunch er også en ret sikker opgradering på et tidspunkt, men jeg tror nu mere på, at tegningen henviser til The Devil's Backbone, som både Del Toro og Criterion har bekræftet tidligere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6522 Nå ja, sikker og sikker. Det er jo Criterion. "Y tu mamá también" var også en sure thing. :)
Ja, ud fra den devise er der selvfølgelig intet, der er sikkert, for både Y tu mamá también og Bergmans Ved vej ende var sikre titler, men noget er gået galt. Jeg er heldigvis langt mere interesseret i Naked Lunch og Eraserhead :)
#6521 Benway 12 år siden
Linket er vist blevet lukket nu, men kan også ses her.
Harold Lloyds herlige "Safety Last" er vist den mest klare, men Scanners ser også rimelig sikker ud. Jeg håber også, at det er bæstet fra "Naked Lunch", vi ser ryggen af, men jeg er bange for at det nok er mere tvivlsomt. "Eraserhead" er vist også ret sikker. En ordenlig bd-updatering af "Le Samourai" ville være pragtfuldt, hvis det er den der hintes til med buret.
#6522 JannikAnd 12 år siden
#6523 Benway 12 år siden
#6524 Thomsen 12 år siden
Criterion er anført som Eraserheads rettighedshaver på Hulu+, så det har været en kendt titel længe.
Naked Lunch er også en ret sikker opgradering på et tidspunkt, men jeg tror nu mere på, at tegningen henviser til The Devil's Backbone, som både Del Toro og Criterion har bekræftet tidligere.
#6525 Benway 12 år siden
Det tror jeg, selvom den godt nok har været lang tid undervejs. Er der nogle af jer, der har hørt noget om, hvorfor det har taget så lang tid?
#6526 zombieman 12 år siden
#6527 Thomsen 12 år siden
#6528 Benway 12 år siden
Det havde jeg heller ikke tænkt på, så jeg krydser fingre for, at det er rigtigt. :)
#6529 zombieman 12 år siden
Præcis
#6530 JannikAnd 12 år siden