Enig. På den anden side ved vi ikke noget om hvor meget de bliver extended. Personligt føler jeg ikke at The Hobbit behøver at være længere, men det gjorde jeg egentligt heller ikke med LOTR, indtil jeg så de nye udgaver. Har ikke set Theatrical versions siden.
Det sagt ville jeg være tilfreds med ekstramateriale af samme kaliber som LOTR, og det er jeg sikker på at vi nok skal få.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
men det gjorde jeg egentligt heller ikke med LOTR, indtil jeg så de nye udgaver.
Der er nok en stor del af fans af originalmaterialet, der netop ville have mere, da de vidste, at der var så meget mere i bøgerne.
Jeg læste først bøgerne, efter FOTR udkom og der gik det op for mig hvor meget var blevet klippet bort i filmen, så jeg var ret frisk på EE, selvom jeg faktisk startede med at købe biografudgaven.
Jeg ventede så med at se EE, indtil alle tre var kommet på dvd og så dem i én køre over et par dage.
The wickerman udkommer til oktober lige nu har Zavvi preorder på en fed steelbook der er limited til 4000. Hvis man ser hvad deres steelbooks går for på eBay kan det være en god idé og få bestilt hurtigst muligt hvis man er interesseret. Jeg har ihvertfal bestilt et par stykker ekstra.
Jeg er ikke særligt vild med steelbooks, så jeg nupper nok bare den almindelige. Men jeg er spændt på, om det kun bliver biografudgaven, som nogle siger, eller om director's cut også er med.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6731 gi-jones 12 år siden
Det sagt ville jeg være tilfreds med ekstramateriale af samme kaliber som LOTR, og det er jeg sikker på at vi nok skal få.
#6732 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
Der er nok en stor del af fans af originalmaterialet, der netop ville have mere, da de vidste, at der var så meget mere i bøgerne.
Jeg læste først bøgerne, efter FOTR udkom og der gik det op for mig hvor meget var blevet klippet bort i filmen, så jeg var ret frisk på EE, selvom jeg faktisk startede med at købe biografudgaven.
Jeg ventede så med at se EE, indtil alle tre var kommet på dvd og så dem i én køre over et par dage.
#6733 Kyllingebenet 12 år siden
Den/dem venter jeg med, til hele trilogien er ude. :D
#6734 Zombi 12 år siden
Får vi dem så at se gå på toilettet? For det er da det eneste de mangler at vise.
#6735 zombieman 12 år siden
#6736 Thomsen 12 år siden
#6737 zombieman 12 år siden
#6738 JannikAnd 12 år siden
#6739 wiseguy 12 år siden
Så er den lige faldet til £15,99
#6740 zombieman 12 år siden
Jeg tænker jeg har lidt til gode efter at jeg ikke fik Christine fra twilight time. Og ja vi har hamstret mesterskaber men den tid er vist forbi. ;)