Gravatar

#6751 JannikAnd 12 år siden

The Life of Oharu er selvsagt. Resten kan jeg (heldigvis) undvære.
Gravatar

#6752 Thomsen 12 år siden

Lidt overasket over, at de får sendt Babette på gaden alligevel i betragtning af, at der lige er startet en sag omkring rettighederne til den.

Jeg skal klart have opgraderet min Devil's Backbone. Oharu er et must, og så kunne jeg også godt finde på at købe Ice Storm. Jeg var ret glad for den, da den kom frem, men jeg har ikke set den i en del år.

Har i øvrigt denne her ekstremt sjældne, italienske Oharu-plakat fra 1950'erne: http://i524.photobucket.com/albums/cc324/Thomsen19...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6753 zombieman 12 år siden

Jeg skal helt sikkert have Devils backbone, Ice storm og Oharu. Muligvis Lord of the flies
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6754 rockysds 12 år siden

Blu-ray af Hongs On the Occasion Of Remembering The Turning Gate i starten af maj.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6755 JannikAnd 12 år siden

rockysds (6754) skrev:
Blu-ray af Hongs On the Occasion Of Remembering The Turning Gate i starten af maj.
Lækkert! Men de ved sgu, hvad de skal ta' for den!
Gravatar

#6756 rockysds 12 år siden

Ja, koreanske blu-ray er desværre noget hårdt prissat, og priserne på de japanske er helt hen i vejret. Gratis fragt er i det mindste nemt at opnå hos YesAsia.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6757 Pécuchet 12 år siden

rockysds (6754) skrev:

Det må blive en af de få asiatiske udgivelser for mit vedkommende i år. Imens vil jeg naivt vente på, at Berlin Alexanderplatz får en vestlig udgivelse.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#6758 rockysds 12 år siden

Den kan fås noget billigere hos KimChiDVD ($24 + forsendelse, som jeg dog ikke lige kender prisen på), hvis man forudbestiller.
Gravatar

#6759 zombieman 12 år siden

Hvis man opretter ny konto hos Zavvi og bruger ZV16431923 som referrer code sparer man 5% på sin første ordre de har bla en masse fede steelbooks og en del gode tilbud
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6760 Benway 12 år siden

Nye MoC titler bliver annonceret den 22/4. I betragtning af de sidste par lækre omgange, bliver det spændende at se, hvad de disker op med denne gang.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: