Lidt overasket over, at de får sendt Babette på gaden alligevel i betragtning af, at der lige er startet en sag omkring rettighederne til den.
Jeg skal klart have opgraderet min Devil's Backbone. Oharu er et must, og så kunne jeg også godt finde på at købe Ice Storm. Jeg var ret glad for den, da den kom frem, men jeg har ikke set den i en del år.
Ja, koreanske blu-ray er desværre noget hårdt prissat, og priserne på de japanske er helt hen i vejret. Gratis fragt er i det mindste nemt at opnå hos YesAsia.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Det må blive en af de få asiatiske udgivelser for mit vedkommende i år. Imens vil jeg naivt vente på, at Berlin Alexanderplatz får en vestlig udgivelse.
Hvis man opretter ny konto hos Zavvi og bruger ZV16431923 som referrer code sparer man 5% på sin første ordre de har bla en masse fede steelbooks og en del gode tilbud
#6751 JannikAnd 12 år siden
#6752 Thomsen 12 år siden
Jeg skal klart have opgraderet min Devil's Backbone. Oharu er et must, og så kunne jeg også godt finde på at købe Ice Storm. Jeg var ret glad for den, da den kom frem, men jeg har ikke set den i en del år.
Har i øvrigt denne her ekstremt sjældne, italienske Oharu-plakat fra 1950'erne: http://i524.photobucket.com/albums/cc324/Thomsen19...
#6753 zombieman 12 år siden
#6754 rockysds 12 år siden
#6755 JannikAnd 12 år siden
#6756 rockysds 12 år siden
#6757 Pécuchet 12 år siden
Det må blive en af de få asiatiske udgivelser for mit vedkommende i år. Imens vil jeg naivt vente på, at Berlin Alexanderplatz får en vestlig udgivelse.
#6758 rockysds 12 år siden
#6759 zombieman 12 år siden
#6760 Benway 12 år siden