Late Mizoguchi-boksen er helt nede på £38 for 8 film + en bog på 344 sider. Der trykkes kun 2000 eksemplarer, og rettighederne udløber bagefter og vil ikke blive fornyet, så det er en god idé at forudbestille, hvis man kan lide Mizoguchi (og hvem kan ikke det?)
Jeg har fluks slettet min forudbestilling hos Amazon og lagt den direkte hos Eureka i stedet.
Hvorfor? Er der førsteret, hvis man bestiller direkte hos Eureka?
Godt spørgsmål, det ved jeg ikke.
Det var mest, fordi boksen var en smule billigere hos Eureka. Eureka har desuden ry for at pakke tingene godt ind, hvor jeg har blandede oplevelser hos amazon, når det kommer til bokse.
Jeg ved slet ikke om den ville overleve et gensyn her 35 år efter? Men bare titlen nævnes, så starter den nærmest ikoniske titelsang da i baghovedet ;-)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#7028 Jeg genså den, da jeg skrev en Sam Peckinpah-artikel her til siden, og for mig var det lidt en både og-følelse. Manuskriptet er noget skidt, ideen er ret åndssvag, og hverken Kris Kristofferson eller Ali MacGraw kan bære en hovedrolle. Alligevel er den ret underholdende. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#28-29 - Da jeg boede på kollegie, viste jeg den årligt i filmklubben. Jeg havde selvfølgeligt fundet soundtracket og printet teksten til temasangen ud til folk, og så var der rabat på fadøl, hvis man kom i wife-beater eller havde en gummiand med. :-)
#7021 MOVIE1000 11 år siden
#7022 Thomsen 11 år siden
http://www.eurekavideo.co.uk/offers/new.html
Late Mizoguchi-boksen er helt nede på £38 for 8 film + en bog på 344 sider. Der trykkes kun 2000 eksemplarer, og rettighederne udløber bagefter og vil ikke blive fornyet, så det er en god idé at forudbestille, hvis man kan lide Mizoguchi (og hvem kan ikke det?)
Jeg har fluks slettet min forudbestilling hos Amazon og lagt den direkte hos Eureka i stedet.
#7023 JannikAnd 11 år siden
#7024 rockysds 11 år siden
#7025 JannikAnd 11 år siden
#7026 Thomsen 11 år siden
Godt spørgsmål, det ved jeg ikke.
Det var mest, fordi boksen var en smule billigere hos Eureka. Eureka har desuden ry for at pakke tingene godt ind, hvor jeg har blandede oplevelser hos amazon, når det kommer til bokse.
#7027 JannikAnd 11 år siden
#7028 wiseguy 11 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Convoy-Blu-ray/74446...
Jeg ved slet ikke om den ville overleve et gensyn her 35 år efter?
Men bare titlen nævnes, så starter den nærmest ikoniske titelsang da i baghovedet ;-)
#7029 Benway 11 år siden
#7030 Thomsen 11 år siden