#880 Jeg er også mægtig glad for min storebror har én. Men problemet opstår så, når han flytter til sommer, og jeg selv skal købe en afspiller. Oh, ak og ve. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#881 Hehe. Ja, det bliver en dyr affære, men hvis det betyder, at jeg kan se Kurosawa-film i superb billedkvalitet, er jeg mere end villig til at sætte økonomien over styr. ;)
... but the image is soft to the point one feels the effects of DNR as well as its attempts at reversing its effects: waxy faces and artificial sharpening
Hvornår I hede hule helvede lærer de spassere at fjerne deres fucking fede pølsefingre fra DNR processen for at tækkes latterlige kolonihave danskeres (og andre af anden etnisk herkomst) behov for et "RENT" fladskærms HDTV billede? Det næste bliver vel, at Danny Trejos hud i Desperado er mere glat end Lindsay Lohans barberede mis!
Al Swearengen: Here's my counter-offer to your counter-offer: GO FUCK YOURSELF!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#881 rockysds 15 år siden
#882 RFriis 15 år siden
#883 rockysds 15 år siden
#884 filmz-Bruce 15 år siden
... but the image is soft to the point one feels the effects of DNR as well as its attempts at reversing its effects: waxy faces and artificial sharpening
Hvornår I hede hule helvede lærer de spassere at fjerne deres fucking fede pølsefingre fra DNR processen for at tækkes latterlige kolonihave danskeres (og andre af anden etnisk herkomst) behov for et "RENT" fladskærms HDTV billede? Det næste bliver vel, at Danny Trejos hud i Desperado er mere glat end Lindsay Lohans barberede mis!
Al Swearengen: Here's my counter-offer to your counter-offer: GO FUCK YOURSELF!!!
#885 Steffan Rasmussen 15 år siden
Bla. The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford for 75 kr.
Link her
#886 Kruse 15 år siden
#887 Guts 15 år siden
Det samme her! Smed en ordre på Jesse James, Goonies, Sin City og Man on Fire.
#888 inflector 15 år siden
#889 Notional 15 år siden
#890 wiseguy 15 år siden
http://www.dvd.co.uk/landingpage_690.htm
Benyttede selv lejligheden til at få opgraderet "The Fountain" og "The Day After Tomorrow" til BD ;o)