'Singin' in the Rain,' previously mastered in 1080i in 2001 is unsuitable for Blu-ray in its present form, so it's gone back to square one for a "profusely expensive" 1080p makeover.
What?!?!?!? Det havde jeg ikke troet. Det er et af de flotteste DVD billeder, jeg har i samlingen. Men hell! Kan man gøre det bedre, så go ahead!!! Men for satan det er gode nyheder med de musicals og er virkelig hooked på den A Star is Born udgivelse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Oh boy, jeg må blot holde ud, I can wait.. i can wait... ARggg! this waiting is killing me!
men det lyder da godt at de stadig har tænkt sig og udgive den engang og at det bliver en episk udgivelse, jeg forudser en mesterlig udgave i HD dervirkelig viser alle vand/mælkedråberne i deres fulde pragt 8-)
#897, hehe, exactly! Og jeg har stadigvæk svært ved at stå på begge ben. Hver eneste gan jeg forsøger, ender jeg med at hoppe op i et vældigt glædesbrøl og lande hårdt. Damn, det ser godt ud. 7.1 TrueHD? Hold da fest. Og de har angiveligt restaureret Khan nærmest frame-by-frame, det lyder dæleme lækkert. Og endelige biografudgaven af 6'eren tilgængelig, not to mention timesvis af nyt ekstramateriale. Can't fricking wait. Flere detaljer og art her:
Very nice, jeg tror lige der er et par enkelte af titlerne jeg skal have udskiftet fra dvd, hvis de bliver udgivet hver for sig, men det gør de sikkert.
#904, det bliver de vist efter sigende, når den nye film også bliver udgivet på dvd/Blu-ray, vistnok engang i september/oktober. Samtidigt bliver Next Generation-filmene også udgivet. First Contact i 1080p, ja tak!
#901 filmz-Bruce 15 år siden
What?!?!?!? Det havde jeg ikke troet. Det er et af de flotteste DVD billeder, jeg har i samlingen. Men hell! Kan man gøre det bedre, så go ahead!!! Men for satan det er gode nyheder med de musicals og er virkelig hooked på den A Star is Born udgivelse.
#902 elwood 15 år siden
men det lyder da godt at de stadig har tænkt sig og udgive den engang og at det bliver en episk udgivelse, jeg forudser en mesterlig udgave i HD dervirkelig viser alle vand/mælkedråberne i deres fulde pragt 8-)
#901 Yep den står afsindig flot selv i dag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#903 The Insider 15 år siden
http://www.thedigitalbits.com/mytwocentsa165.html#...
#904 filmz-Kadann 15 år siden
Very nice, jeg tror lige der er et par enkelte af titlerne jeg skal have udskiftet fra dvd, hvis de bliver udgivet hver for sig, men det gør de sikkert.
#905 The Insider 15 år siden
#906 filmz-Kadann 15 år siden
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5458473/-/Produ...
#907 filmz-Bruce 15 år siden
Uhmmmmm Alien var fantastisk flot i Quadrilogy udgaven. Det må blive helt vildt i HD.
#908 wiseguy 15 år siden
Jævnfør mit indlæg #890 omkring dvd.co.uk's 2 BD'er for £18 - de har nu fået fyldt op igen.
Jeg fejrede ferien med at opgradere følgende til BD:
Kingdom of Heaven
Master & Commander The Far Side of the World
Flight of the Phoenix
Speices (ja, ja jeg ved det!!!) ;o)
#909 Bony 15 år siden
#910 Steffan Rasmussen 15 år siden
Band Of Brothers: Limited Edition Collectible Tin (6 Discs) (Blu-ray)