Gravatar

#81 dyg 20 år siden

#80 - Nej tak, sådanne film ser jeg ikke :P

Til dem der ikke har set Meet The Feebles, så kan jeg sige, at det er en scene i den jeg hentyder til.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#82 Bates 20 år siden

#72 - Uhadada...Det kunne da være at man skulle tage sig sammen og få købt Futurama.

Kan man egentlig ikke sende ens pakke som gave fra play?
Gravatar

#83 myggen 20 år siden

Jo, men det slipper du ikke for at betale told af. Hele "sig-det-er-en-gave-og-undgå-at-betale-told"-konceptet er baseret på, at varen allerede er betalt og fortoldet af køber i køberlandet, og at modtageren ikke skal bøde yderligere for at få tilsendt en gave.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#84 Bates 20 år siden

Ok. Så må man jo bare håbe på at man er heldig.

Jeg har modtaget 3 pakker fra play uden problemer.
Gravatar

#85 filmz-sparrowed 20 år siden

Jeg købte the shield derfra; og der kom told på. Heldigvis er serien pengene værd.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#86 filmz-Dennis 20 år siden

Det ser ud til at DVDOO sælger "Gangs of New York, 2 - disc" til 0 DKK, tjek det ud.:

Gangs of New York

"Say hello to my little friend"
Gravatar

#87 putandtake 20 år siden

#86 Ja, det er da et godt tilbud, men de trækker nok "en CD-ON", hvis man bestiller den hos dem til den pris!
Gravatar

#88 myggen 20 år siden

Det ser unægteligt ud til, at de har lavet en fejl. Dog har jeg problemer med at betale for en ordre, der blandt andet indeholder Gangs of New York, ved ikke om det er derfor.

Men jeg faldt i øvrigt over Dr. Strangelove SE og den originale Abernes Planet, til 49, -kr. hver.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#89 dyg 20 år siden

Jep, jeg får også en fejl når den er med i en ordre. Lader til at det beløb en vare har, ikke må være 0kr. Men nu fik jeg da lige købt lidt andet derinde :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: