Hvis man har nogle gamle konsolspil (bare ikke alt for gamle) liggende, har de igen tilbud i EB GAmes, hvor man kan bytte tre konsolspil (PS2, X-box, GameCube) og købe "Kongen Vender Tilbage: Extended Edition" for blot én krone. Det er også muligt at erhverve sig boksen med miniaturen og den ekstra disc til samme pris, hvis man bytter fire konsolspil. Spillene skal bare ikke være alt for gamle.
Hvis nogle følger #31, så pas på, hvis de er for gamle griner de af dig derinde! :)
Det gjorde de af mig da jeg ville have GTA:SA i bytte for F1 2001 og Red Faction (hvis nogle spiller PS2, vil i måske vide, at disse spil er 3 år gamle!) :)
Jepper... Jeg skrev også fire - ikke tre, selvom jeg skrev, at #32 sagde fire... Troede bare, han kunne regne og tjekkede derfor ikke ordentlig efter... :)
#31 Ikari 21 år siden
Det er også muligt at erhverve sig boksen med miniaturen og den ekstra disc til samme pris, hvis man bytter fire konsolspil. Spillene skal bare ikke være alt for gamle.
#32 filmz-712 21 år siden
Det gjorde de af mig da jeg ville have GTA:SA i bytte for F1 2001 og Red Faction (hvis nogle spiller PS2, vil i måske vide, at disse spil er 3 år gamle!) :)
#33 JannikAnd 21 år siden
Fifa 2001: fire år gammel siger du? Hmm...
#34 lassep 21 år siden
#35 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#36 filmz-ken-greve 21 år siden
#37 JannikAnd 21 år siden
#38 filmz-female cenobite 21 år siden
#37 Nej det er korrekt. Også derfor det er 4 år gammelt, og ikke 3.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#39 JannikAnd 21 år siden
Jepper... Jeg skrev også fire - ikke tre, selvom jeg skrev, at #32 sagde fire... Troede bare, han kunne regne og tjekkede derfor ikke ordentlig efter... :)
#40 filmz-712 21 år siden