#62 Jeg har ikke betalt told/moms, de 2 gange jeg har bestilt derfra. Dog har jeg ikke kunne finde nogen afsender adresse og de nægter at de sender fra andet end USA. Jeg vil også lige tilføje at jeg kun har fået taget en pakke i tolden nogen sinde og jeg har da bestilt meget over 80kr. i USA, så det kan være at jeg bare har en meget venlig postmester eller noget.
Selve serien er et must at se. Dog skal de End of Evangelion også ses og den følger vist nok ikke med i pakken.
Personlig venter jeg på at hele serien udkommer i Platinum udgaven. Der er re-mastered billed og lyd.
#65 Samme her, men jeg betaler den, når den kommer. Man har jo mindst en uges kredit efter levering, når man betaler på girokort hos cdon ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I Odense er der lige åbnet en ny El-Giganten (vist i Kongensgade), hvor de så som åbningstilbud bl.a. har 25% rabat på alle film resten af ugen (hvilket vil sige i morgen...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#61 DarkLight 21 år siden
Neon Genesis Evangelion Collection 0:1
Neon Genesis Evangelion Collection 0:2
Neon Genesis Evangelion Collection 0:3
Neon Genesis Evangelion Collection 0:4
Hvis man kan lide anime, er det afgjort en af must-haves. Især til den pris.
#62 filmz-propagandapanda 21 år siden
Hvordan med told? Er der nogen risiko der?
#63 DarkLight 21 år siden
Kan findes Her
#64 Scherlund 21 år siden
#62 Jeg har ikke betalt told/moms, de 2 gange jeg har bestilt derfra. Dog har jeg ikke kunne finde nogen afsender adresse og de nægter at de sender fra andet end USA. Jeg vil også lige tilføje at jeg kun har fået taget en pakke i tolden nogen sinde og jeg har da bestilt meget over 80kr. i USA, så det kan være at jeg bare har en meget venlig postmester eller noget.
Selve serien er et must at se. Dog skal de End of Evangelion også ses og den følger vist nok ikke med i pakken.
Personlig venter jeg på at hele serien udkommer i Platinum udgaven. Der er re-mastered billed og lyd.
Bare lige mine 5 kr.
#65 Yoda 21 år siden
SHOGUN (5-disc) til 169,-
Det er sku så billigt, så jeg har været nødt til at overskride mit allerede overskredne budget for køb af dvd'er i december.
#66 lagoni 21 år siden
#67 filmz-yoshimura 21 år siden
#68 filmz-Kadann 21 år siden
You.. MUST.. BUY!! :D
Ja, det er sgu ren lækkerhed.
#69 filmz-yoshimura 21 år siden
http://www.dvd.co.uk/product.asp?id=PHE8615
#70 lagoni 21 år siden