Gravatar

#81 evermind 21 år siden

Hey dude, hvordan gik samtalen i går? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#82 Yoda 21 år siden

Nej, der er franske, hvilket er langt bedre! Den flotte danske tin-box fra Nordisk Film er desværre ikke udstyret med et fransk lydspor.

Selvom jeg har tin-boxen, så investerer jeg også i denne udgave, da jeg helst vil have originalen. Det synkroniserede er ikke mig!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#83 McPeter 21 år siden

FUCK hvor er det latterligt! Havde så sent som for 5 dage siden overvejet at bestille Trainspotting S.E. fra CDwow til 10-11£, men gjorde det ikke... og så kommer der sådan et tilbud til gengæld og så NÅR JEG DET IKKE FØR DEN ER VÆK!!! Arhg... dårlig start på en weekend!!! :-(

Hvis der er nogen der ser den til tilnærmelsesvis den pris må de gerne lige sige til! Thanx! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#84 filt 21 år siden

Hvad er nu det her for en Infernal Affairs Trilogy Box? Hvad er forskellen på denne og den hos CD-WOW?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#85 filmz-topmajor 21 år siden

Nu kan det godt være det er mig der er helt væk, men når jeg ser på "Collateral S.E." 2-disc. R2 m. danske subs. hos cd-wow står den til £11.99.
#62 skrev i sit indlæg at han havde bestilt den til USD 15,95 hos Cd-Wow (kr. 95,67)
Hvorfor får jeg prisen i £ og ikke i USD?
Gravatar

#86 ks 21 år siden

Gravatar

#87 filmz-yoshimura 21 år siden

#84 Tjah, jeg tror nok, at den, de har på cdwow, er Hongkong-udgaven, mens den, du linker til, er den koreanske )som i øvrigt også ser ganske liret ud - håber, de også har ordnet sync-problemet på 3'eren i denne udgave).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#88 filt 21 år siden

Hvilket sync-problem??? :( Har nemlig bestilt den hos CD-WOW.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#89 filmz-topmajor 21 år siden

#86 Tak. Jeg vidste at det bare var mig der var helt væk :)
Gravatar

#90 filmz-yoshimura 21 år siden

#88 På den oprindelige udgave af Infernal Affairs 3 var der fejl i syncen mellem lyd og billede, så det hele var forskudt, hvilket selvsagt var temmelig distraherende at se på (har jeg ladet mig fortælle - jeg har ikke selv set treeren endnu). Men jeg vil tro, at det er i orden nu i betragtning af, at der står: Newly Remastered Picture and Sound.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: