Gravatar

#41 filmz-yoshimura 20 år siden

#39 & 40 Nogen der ved, om indpakningen/coveret er identisk med den andre udgaver? Dvs. sådan en folde-ud-digi-pack-ting.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#42 myggen 20 år siden

Ad. Alien Quadrilogy, så er det lykkedes mig så sent som for 5 minutter siden at bestille den via Axelmusic.dk, så helt umuligt er det ikke.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#43 Yoda 20 år siden

Laserdisken har - tro det eller ej - følgende tilbud på en lækker 3-disc udgave af "Black Hawk Down" til 129,-

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#44 myggen 20 år siden

Er det noget de også har offline ?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#45 Yoda 20 år siden

Hvis du med "offline" mener fysisk i deres butik, så vil jeg tro ja. På deres hjemmside står der, at den er på lager i København og Aalborg.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#46 myggen 20 år siden

Ja, det så jeg også lige - jeg skal altså vænne mig til at kigge 3 gange i stedet for kun 2.

Men tak, jeg kigger forbi Skt. Peders Stræde.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#47 Yoda 20 år siden

No problem ;-)
Gravatar

#48 filmz-sanjo 20 år siden

Bestiller Alien Quadrilogy boxen, senere i dag ;). Alt for billigt.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#49 myggen 20 år siden

Denne slags tråde bude i øvrigt forbydes på filmz. Den har allerede i løbet af formiddagen kostet mig over 500,- kr :(
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#50 putandtake 20 år siden

Skriv ny kommentar: