Gravatar

#41 chandler75 20 år siden

"Sideways Limited Edition" (reg.3) - £10.99

http://www3.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#42 filmz-yoshimura 20 år siden

TP har den amerikanske The Ring til 49,95

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#43 filmz-ataris 20 år siden

#38 - Hehe, ved godt at det er storbritaniens landkode på nettet, jeg er ikke helt ignorant. Men allposters.com er amerikansk og allposters.co.uk kunne sagtens sende fra USA også. Lidt ligesom cdwow.hk og cdwow.com f.eks. sagtens kan sende fra de samme steder.

#39 - Ok tak :/
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#44 Ikari 20 år siden

Nu er tilbudet opdateret til den rigtige tråd ;):

Til "Léon"-entusiaster har cd-wow.net filmen med DTS i en speciel metalæske til omkring kr. 120 (før sparefiduser).

Leon - Der Profi: Director's Cut (2DVD) Metallbox - Sehr geil, dér!
Gravatar

#45 filmz-Solevad 20 år siden

det er bar en smule u´geilt at det hele er på tysk :/
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#46 putandtake 20 år siden

#23 Angående den visa-rabatkode, så er den kun for kunder med canadisk visa-kort
http://www.dvdsoon.com/promotions/visa-canada.xml
så jeg ved ikke helt, om man risikere, at de ikke vil levere til den pågældende pris.
Gravatar

#47 filmz-Solevad 20 år siden

har lige bestilt memento LE, jeg brugte koden og det virkede perfekt, den kostede kun 87 kr
Gravatar

#48 putandtake 20 år siden

#47 Ja, det virker fint, men det gør det også hos CD-wow selvom du bruger 2 rabatkoder på én gang, men de vil efterfølgende gå ind og annulere din ordre. Her står i reglerne for tilbudet, at det specifikt kun er for canadiske kunder, men vi får se.
Gravatar

#49 filmz-Solevad 20 år siden

hmm, det håber jeg da hvertfald ik for 87 kr for memento er sq billigt!
Gravatar

#50 filmz-Solevad 20 år siden

der plejer ik at gå aaalt for lang tid før man får sine bestillinger fra DVDsoon vel? nogle der har haft problemer?

Skriv ny kommentar: