Tænkte på om nogen af jer måske kunne hjælpe lidt. Har ikke fulgt så meget med i det store Voucher orgie der åbenbart er igang for tiden. Er der nogen der kan hjælpe med hvilke voucher/sarelink kombinationer jeg skal bruge hvis jeg vil have Land Of The Dead - Unrated R1 så billigt som muligt?
Takker, kan dog ikke umiddelbart trække nogen 10$ :( Har prøvet med lidt forskellige email og nogen fra Spamgourmet... Nogen der har en de kan undvære :-) Tigge tigge!
Ja, jeg er stærkt fristet af de to førstnævnte, men jeg tror ikke, økonomien tillader det :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Kan desværre ikke finde noget i deres tilbudsaviser - og hvordan griber man det ret beset an hvis man ikke er medlem? Er det noget med at man kan 'finte' sig igennem ved at oplyse sit navn eller andet?
#117 De skulle da gerne være i den tilbudsavis, der gælder fra i dag (der har jeg i hvert fald set dem). Jeg ved ikke, hvad man gør, hvis man ikke er medlem, men nu koster det jo altså kun 50,- om året, og de har masser af andre gode tilbud, så mon ikke det var værd at overveje bare at blive medlem? Man får jo også dividende.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#111 HeavyClaus 19 år siden
Tænkte på om nogen af jer måske kunne hjælpe lidt.
Har ikke fulgt så meget med i det store Voucher orgie der åbenbart er igang for tiden. Er der nogen der kan hjælpe med hvilke voucher/sarelink kombinationer jeg skal bruge hvis jeg vil have Land Of The Dead - Unrated R1 så billigt som muligt?
På forhånd tak!
:-)
#112 filmz-Solevad 19 år siden
Hvis du så kombinerer det med en 10$au Voucher kommer filmen til at koste 24.95$au (ca 115kr)
#113 HeavyClaus 19 år siden
Takker, kan dog ikke umiddelbart trække nogen 10$ :( Har prøvet med lidt forskellige email og nogen fra Spamgourmet... Nogen der har en de kan undvære :-) Tigge tigge!
#114 filmz-Solevad 19 år siden
#115 evermind 19 år siden
Alien Quadrilogy (299,95)
Gladiator 3 disc-boxen (99,95)
og så synes jeg, jeg så noget med
Ringenes Herre-boxen - Extended Editions (495,-)
Hvis man endnu mangler nogle af ovenstående, er det da værd at overveje, synes jeg. :)
#116 filmz-yoshimura 19 år siden
#117 filmz-Cyberdog 19 år siden
Er det noget med at man kan 'finte' sig igennem ved at oplyse sit navn eller andet?
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#118 Yoda 19 år siden
Ellers havde jeg nok nappet "Alien" og "Gladiator"......
#119 filmz-yoshimura 19 år siden
#120 filmz-Solevad 19 år siden