Gravatar

#161 filmz-Cyberdog 19 år siden

Een der er rar at smide et link op til StereoStudiets februar-katalog op...?
Ikke kun link - men hele adressestrengen - da jeg (dont know why) ikke kan bruge links herfra, men kun hele adressen...
Takker :)
Samlingen:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
Gravatar

#162 putandtake 19 år siden

#161 Hvis du nu tænkte en smule selvstændigt, så gik du ind på deres hjemmeside
http://www.stereostudio.dk/
hvor alle deres tilbud kan ses...
Gravatar

#163 filmz-Cyberdog 19 år siden

Din nedladene kommentar til mit indlæg har jeg så valgt - i 1. omgang at overhøre.....

Jeg spørger igen: Er der en der er RAR at smide hele adressestrengen op?

Jeg får ikke link til StereoStudiets katalog på deres side.
Og direkte links til kataloget herfra - virker ikke - på MIN puter....

Vi har været dette igennem før - men jeg kan ingen forklaring give på fænomenet.
Samlingen:
Gravatar

#164 wiseguy 19 år siden

#161+163 Februarkataloget er ikke tilgængeligt på nettet endnu. Mon ikke det dukker op i næste uge...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#165 putandtake 19 år siden

#163 Jeg er ikke nedladende, da det er en tråd til at poste tilbud i, og ikke stille spørgsmål, som du sagtens selv skulle kunne finde svaret på.

Men for at komme tilbage til formålet, så har CDON opdateret deres liste over film til 69, når du køber for 200 kr liste med bl.a. Sin City.
http://www.cdon.com/main.phtml?nav=11956&nav_g...
Gravatar

#166 evermind 19 år siden

Jeg må så tilstå, at jeg godt kan følge Cyberdog i, at din "Hvis du nu tænkte en smule selvstændigt"-kommentar lyder nedladende. Og han havde jo allerede gjort opmærksom på, at det eneste, der virker på hans computer er hele adressestrengen.

Desuden synes jeg (men det er blot min personlige opfattelse) ikke, at det er så irrelevant i en tråd, hvor det handler om gode tilbud, at bede om et link til Stereo Studios tilbudsavis. Jeg er enig med dig i, at vi bør forsøge at holde os inden for trådens emne, men når f.eks. Cyberdog spørger om hjælp til at finde et tilbudskatalog, synes jeg ikke, det afviger mere fra emnet, end når andre spørger om links til vouchers osv. - dette sker jo heller ikke sjældent i "hvad modtog du"-tråden, når folk fortæller, at de har fået noget særligt billigt vha. vouchers og sparelinks. De to sidstnævnte hører jo ret beset ikke hjemme i tråden om, hvad vi modtog, men det afholder hverken folk fra at spørge efter dem eller poste dem deri.

Det her er ikke ment som et surt opstød, jeg synes bare, at det er rarest, hvis vi kan give hinanden en hånd, uden at det behøver at gå op i, hvorvidt det er den ene eller anden tråd, spørgsmålet tilhører. Dermed ikke sagt, at vi blindt skal slynge vores spørgsmål ud i en eller anden tilfældig tråd (hvilket jeg som allerede nævnt heller ikke mener, at Cyberdog gjorde...).
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#167 dyg 19 år siden

Lagoni har oprettet en ny tråd.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#168 evermind 19 år siden

Det er nok bedst sådan. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#169 dyg 19 år siden

Jep :)

Evermind, jeg har forresten lige fået mail fra Amazon, bogen er blevet sendt :D Så får vi se om den er så ringe, at jeg bliver nødt til slagte dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#170 filmz-Cyberdog 19 år siden

Siden der nu er oprettet en ny tråd - kan jeg passende afslutte
denne med en opfølgning på #161 - #163 og #165

Som nævnt i 1. indlæg er det for mit vedkommende ikke alle links herinde min puter kan omsætte...
At det står sådan til kan jeg ikke give en nærmere forklaring på - men jeg har snart set været alt igennem mht. ændring af indstillinger.
At det så står trist til med min puter, skal naturligtvis ikke ligges andre til last!

Mht. dit hovne og nedladne svar : 'At hvis jeg tænkte en smule selvstændigt....'

Nu skal jeg forklare dig lidt om alm. opførsel - moral og net-eddikette:
For det 1. er dette site baseret på brugere med interesse for film - og denne tilbudstråd specifikt baseret på folk med interesse for tilbud på DVDfilm - hvor de bedste tilbud findes - hvem har spottet et knaldtilbud osv...

Når jeg - PÆNT, enddog høfligt spørger om een vil være behjælpelig med at smide en adressestreng til StereoStudiets februarkatalog op, er den 1. kommntar at 'hvis jeg nu tænkte selvstændigt... og bla bla bla...'

Execuxe Moi!!! - Jeg spørger i indlæget ikke bare dumt ud i luften - og havde jeg gjort det - berettiger det endda ikke engang til at så hovent et svar!
Nej - jeg redegør faktisk for problemet mht. til netop links.

Du anser i mine øjne dig selv som hævet over gennemsnittet -
Du kan/vil ikke give den hjælp der efterspørges, men kun et arrogant svar.
Derved anbringer du røven i klaskehøjde!

Som jeg skrev i mit svar til din post - valgte jeg i 1. omgang at overhøre dit 'svar' -
Men dit efterfølgende indlæg : det er en tråd til at poste tilbud i, og ikke stille spørgsmål, som du sagtens selv skulle kunne finde svaret på.- strammer løkken om egen hals!

Nu har jeg været her på sitet i en længere årrække - også under andet Brugernavn - og derved er det ikke første gang at jeg ser svar der er både idiotiske, arrogante og nedladene...
Nuvel, man kan så tænke: Ok - Cyberdog er en gammel rotte herinde efterhånden og kunne vælge at ignorere tåbelige bemærkninger.

Det kunne jeg også sagtens - hvis det ikke lige var fordi at der rent faktisk også er en del nye brugere herinde og folk der gerne vil lære computermediet og især dette site at kende.

At finde rundt på egen hånd - finde de rigtige sites - det fedeste tilbud - vouchers - rabatkuponer og hvad ellers der heftigt debateres herinde, er sgu ikke nemt for en ny purk med hang til film...
Havde jeg været 'ny i klassen' herinde og høfligt spurgt til ovennævnte februarkatalog - og så mødt en så lam og tåbelig kommentar som den der røg over disken for min utrolige 'uvidenhed' - havde jeg brændt helt af i mit svar.

Men nu er jeg gammel nok til at klare mig - også herinde, så derfor valgte jeg som nævnt at overhøre den - i 1. omgang
- og så se hvad svar du ellers kunne diske op med...

Men utroligt nok fandt du ikke dit eget svar urimeligt - men oven i dejen smider du så lige dit eget nyopfundne regelsæt: at denne tråd ikke er til spørgsmål som man selv burde kunne finde svaret på.....?!?!?!

Det er nok den lammeste bemærkning jeg har læst i lang tid!

Den er vist kun overgået af din 'tag-line' som jeg forresten finder umådelig upassende...

Samlingen:

Skriv ny kommentar: