En smule OT, men vil lige paapege at de hos SS har et fremragende tilbud paa CDer med bandet Live: - Mental Jewelry - Secred Samadhi - Throwing Copper - The Distance to Here - V - Birds of Prey til kun 50kr/stk! Synes personligt at alle deres album er fede, dog paa hver sin maade. Deres stoerste succes er Throwing Copper, men nyere albums som V og Birds of Prey er ogsaa ganske udemaerkede at starte op paa. Deres nyeste album Songs from the Black Mountain kan koebes hos cdwow ret billigt og det er godt nok lidt poppet men ogsaa ganske fedt. (OBS: Den udgave med baade CD og DVD er en flip-disc...fandt jeg ud af...)
Fik jeg naevnt jeg skal til koncert med dem d.9.juni? :-D
Af en eller anden grund loader min browser deres katalog SINDSSYGT langsomt, saa er ikke naaet ned til DVDerne endnu efter en halv times venten... :-(
#93 Jeg må sige, jeg er lidt skuffet over de seneste plader fra Live. Deres nye sange er til tider lidt for kvalmende, Christian rock agtige. Men jeg kan meget godt lide deres første plader, så vi ses i Vega... :)
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
#99 - Live har vidst altid vaeret Christian Rock agtige, men paa maerkvaerdig vis har det ikke stoppet dem fra at lave fed musik IMHO. Men giver dig ret i at det nye er lidt mere finpoleret, hvis det er det du mener med kvalmende. ;-)
Har aldrig set Live live, saa glaeder mig som et lille barn til at se om de kan leve op til deres navn. :-)
#91 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#92 wiseguy 18 år siden
http://www.stereoweb.dk/Adm/Banners/Stereo%20Poste...
#93 McPeter 18 år siden
- Mental Jewelry
- Secred Samadhi
- Throwing Copper
- The Distance to Here
- V
- Birds of Prey
til kun 50kr/stk! Synes personligt at alle deres album er fede, dog paa hver sin maade. Deres stoerste succes er Throwing Copper, men nyere albums som V og Birds of Prey er ogsaa ganske udemaerkede at starte op paa. Deres nyeste album Songs from the Black Mountain kan koebes hos cdwow ret billigt og det er godt nok lidt poppet men ogsaa ganske fedt. (OBS: Den udgave med baade CD og DVD er en flip-disc...fandt jeg ud af...)
Fik jeg naevnt jeg skal til koncert med dem d.9.juni? :-D
Af en eller anden grund loader min browser deres katalog SINDSSYGT langsomt, saa er ikke naaet ned til DVDerne endnu efter en halv times venten... :-(
#94 DarkLight 18 år siden
#95 filmz-lbw 18 år siden
#96 maniac 18 år siden
Jeg mindes du savnede denne transformers dvd.
Har set den i kvickly til 60,- i et "2 film for 100,-" tilbud
#97 davenport 18 år siden
\0/ \0/ \0/ \0/\0/ \0/\0/ \0/\0/ \0/\0/ \0/\0/ \0/
#98 McPeter 18 år siden
#99 Vestas 18 år siden
#100 McPeter 18 år siden
Har aldrig set Live live, saa glaeder mig som et lille barn til at se om de kan leve op til deres navn. :-)