the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#74 Sig lige til, hvis du mener det alvorligt - jeg skal gerne købe den og få den fragtet af sted til dig, men den bliver nok en smule dyr i forsendelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#71 Vestas 18 år siden
#72 dyg 18 år siden
Til 100kr?! WTF! Jeg skal ind til TP NU.
#73 filmz-kaotmus 18 år siden
#74 Yoda 18 år siden
Er der evt. nogen der ved, om Stereo Studio også har boksen til en hund? Er der et nyt tilbudskatalog fra S.S. på gaden?
#75 filmz-yoshimura 18 år siden
#76 filmz-Daedalos 18 år siden
#74 S.S har ikke haft et tilbuds katalog fra sidste månede.. og heller intet denne månede... jeg ved ikke hvad der går af dem.. :)
How much does life weigh?
#77 filmz-yoshimura 18 år siden
#78 Yoda 18 år siden
Du er en knag, Yoshimura, hvis du vil købe boxen til mig. Men kun, hvis det er 14-disc boxen med busterne, ik'?
Så skal jeg nok overføre 100 kr. + fragt.
#79 filmz-yoshimura 18 år siden
#80 Yoda 18 år siden
Jeg sender dig en PM nu.