Gravatar

#71 Vestas 18 år siden

#70 Ja
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#72 dyg 18 år siden

#69-71

Til 100kr?! WTF! Jeg skal ind til TP NU.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#73 filmz-kaotmus 18 år siden

OT: Immortel er bare så afsindigt ringe....
Gravatar

#74 Yoda 18 år siden

Hvis der er tale om "Monster Legacy" boxen MED de 3 BUSTER, kan jeg så ikke få en venlig sjæl til at købe en box til undertegnet?

Er der evt. nogen der ved, om Stereo Studio også har boksen til en hund? Er der et nyt tilbudskatalog fra S.S. på gaden?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#75 filmz-yoshimura 18 år siden

#73 Den er i hvert fald anderledes.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#76 filmz-Daedalos 18 år siden

Der er da også djævlens advokat til 50 kr... en rigtig fin film.. efter min mening.. :)

#74 S.S har ikke haft et tilbuds katalog fra sidste månede.. og heller intet denne månede... jeg ved ikke hvad der går af dem.. :)

#77 filmz-yoshimura 18 år siden

#74 Sig lige til, hvis du mener det alvorligt - jeg skal gerne købe den og få den fragtet af sted til dig, men den bliver nok en smule dyr i forsendelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#78 Yoda 18 år siden

Du er en knag, Yoshimura, hvis du vil købe boxen til mig. Men kun, hvis det er 14-disc boxen med busterne, ik'?

Så skal jeg nok overføre 100 kr. + fragt.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#79 filmz-yoshimura 18 år siden

#78 Send mig fluks din adresse.
Gravatar

#80 Yoda 18 år siden

Jeg sender dig en PM nu.

Skriv ny kommentar: