Play har gratis porto, så du kan bare dele ordren op i alle de dele du har lyst, uden at nogen brokker sig over det.
Om det er smart at gøre.. jo, mon ikke? Det giver jo en større chance for at noget går igennem uden at blive snuppet.
Jeg har kun fået nappet én enkelt forsendelse derfra, ud af de 20+ forsendelser som har været over toldgrænsen.. men ok, folk går nok også primært efter deres superbillige tilbud og det er måske derfor toldvæsnet ikke har så travlt med at nappe pakkerne derfra.
#26 - Af de første mange pakker jeg bestilte fra Play (over grænsen) blev over halvdelen snuppet, så den er langt fra sikker. Men flere og flere slipper igennem tolden. Jeg slap meget billigt da jeg fik mine 9 X-Files bokaer, heldigvis.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 McPeter 18 år siden
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R...
Så er der ik længere en undskyldning for ikke at eje denne fine udgave af denne fine film :-)
#22 filmz-Kadann 18 år siden
Behøver man en undskyldning for ikke at eje den? ;)
#23 inflector 18 år siden
#24 lagoni 18 år siden
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...
Undrer mig lidt over den er på deres normale Top20 :)
#25 MouseMickey 18 år siden
Er det bedst at dele sin odre op i flere odre eller hvad?
#26 filmz-Kadann 18 år siden
Play har gratis porto, så du kan bare dele ordren op i alle de dele du har lyst, uden at nogen brokker sig over det.
Om det er smart at gøre.. jo, mon ikke? Det giver jo en større chance for at noget går igennem uden at blive snuppet.
Jeg har kun fået nappet én enkelt forsendelse derfra, ud af de 20+ forsendelser som har været over toldgrænsen.. men ok, folk går nok også primært efter deres superbillige tilbud og det er måske derfor toldvæsnet ikke har så travlt med at nappe pakkerne derfra.
#27 Bates 18 år siden
#28 dyg 18 år siden
#29 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg siger såmænd heller ikke at noget er sikkert, jeg tilbyder blot en teori på hvorfor mine ting går igennem uden at blive nappet. :)
Min erfaring med handel udenfor EU er dog, at jo større pakken er, jo større chance er der for at blive nappet, hvilket plejer at holde ret godt stik.
Jeg glæder mig bestemt ikke til at bestille en ishockey shirt hjem fra USA, da den helt sikkert bliver nakket.
#30 MouseMickey 18 år siden