#81 vil du skrive lidt om den i "what we saw" Det jeg er mest efter er hvordan den slutter, efter som det ikke er en "Complete serie" men en afsluttet midt i det hele serie (som NayZe skriver).
Men er det en "Odyssey 5" afslutning, som nærmest slutter i et "to be continued" afsnit.
eller
Er den som "Carnivále" det er ganske fint afsluttet.
Jeg så serien lige da den kom på tv, og jeg så en del andre serier af ca. samme koncept samtidigt, så de store detaljer husker jeg desværre ikke (da jeg hele tiden blander den sammen med især Invasion).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#86 :0) Af en serien der er taget af programmet, så syntes jeg den slutter "fint", men ville MEGET gerne har set en rigtig afslutning på den fedeste serie jeg har set længe.
#81 wiseguy 18 år siden
#82 dyg 18 år siden
#83 aknot 18 år siden
Det jeg er mest efter er hvordan den slutter, efter som det ikke er en "Complete serie" men en afsluttet midt i det hele serie (som NayZe skriver).
Men er det en "Odyssey 5" afslutning, som nærmest slutter i et "to be continued" afsnit.
eller
Er den som "Carnivále" det er ganske fint afsluttet.
#84 wiseguy 18 år siden
http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=35751
#83 NayZe ka’ sikkert uddybe sin kommentar lidt, men ellers ska’ jeg nok skrive lidt, så snart jeg får den set.
#85 aknot 18 år siden
Ja selvfølgelig, han må jo have set den :)
Hvad er de bedømmelse NayZe?
#86 ks 18 år siden
#87 myggen 18 år siden
#88 dyg 18 år siden
#89 aknot 18 år siden
:0) Af en serien der er taget af programmet, så syntes jeg den slutter "fint", men ville MEGET gerne har set en rigtig afslutning på den fedeste serie jeg har set længe.
#90 filmz-msg21 18 år siden
CURB YOUR ENTHUSIASM SÆSON 1-4 TIL 87,95KR STK.