Gravatar

#201 aknot 18 år siden

#200 hos amazon skal man bare være OBS på om de er regions frie.
Gravatar

#202 aknot 18 år siden

Kan se at Thehut.com har en masse af filmene lige så billigt - så måske tilbudet ikke er så hot alligevel.
Gravatar

#203 elwood 18 år siden

Er det kun mig der synes det er lidt svært at søge efter Blu-ray's på The Hut ?

Synes altid man skal ind under diverse kategorier og så slavisk sidde og lede efter filmene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#204 aknot 18 år siden

#203 jeg plejer at klikke på DVD i toppen og derefter Blu-ray ude i venstre side, så er man inde på deres blu-ray film.
eller hvis jeg ved hvilken filmen jeg leder efter, så søger jeg på den.

Syntes den er ok overskuelig.
Gravatar

#205 rockysds 18 år siden

En lækker boks med David Leans tidlige film (fra 1944-1954) 9 film fra HMV.com = £17.99 + £2.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#206 chuck 18 år siden

#205 Hvordan er det med told på HMV og de £2 er det porto?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#207 rockysds 18 år siden

#206 Ingen told (har jeg da i hvert fald aldrig været ude for) og jep.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#208 chuck 18 år siden

#207 Så må jeg i gang med at bestille derfra, de har mange gode tilbud. Bl.a. Mad Max-boxen til £7.99
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#209 rockysds 18 år siden

#208 Ja, specielt deres box-tilbud er gode. Enkeltstående filmtitler er (for det meste) ikke rigtig det værd.
Gravatar

#210 rockysds 18 år siden

Nu kommer jeg da helt i tvivl: Customs

Skriv ny kommentar: