cd-wow har i forbindelse med julekalenderen £1 af top75-dvd'er, men kan ikke lige gennemskue om nogen af disse dvd'er er derunder - men det er billigt lige meget hvad.
Som jeg skrev i en anden tråd, har jeg bestilt nogle varer hos CD-WOW, der ikke er dukket op, og efter at have skrevet til dem modtog jeg flg. ikke særligt betryggende svar:
Thank you for your email although apologies that your item has not arrived.
We are currently carrying out an investigation with the Danish Post Office and Police as we have noticed a growing trend whereby customers in Denmark appear not to be receiving their goods. We believe this to be a localized matter since no other countries are experiencing such problems.
With this in mind we would ask for your co-operation by allowing a further 7 working days to see if the item arrives. If after allowing this period of time the item has still not arrived, please let us know so we can report it as ‘missing’ to the Danish Post Office so they can make further investigations in conjunction with the Danish Police.
Many thanks for your patience and co-operation in this matter.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Lyder lidt som om de mistænker langfingrede postbude for at "genkende" og stjæle pakkerne. CD-WOW's pakker er alligevel ret genkendelige og der er sjældent tvivl om, at det enten er en CD eller en DVD, der er indeni. Dette kan måske godt friste enkelte postbude?
Jeg kan ikke forestille mig andet end, at det faktisk er et temmelig stort problem når de ligefrem skriver tilbage, at de undersøger sagen i samarbejde med Post Danmark og politiet? På vegne af os alle, så er jeg da lidt skuffet over, at problemet tilsyneladende er så stort herhjemme, at CD-WOW nu ikke længere blot sender en ny pakke, men istedet sender sagen vider til Post Danmark? Uanset hvad, så lydet det som om, at man godt kan forvente temmelig lange ventetider, hvis pakken ikke kommer som planlagt.
#44+45 Hm, det er dælme en kedelig tendens, hvis det fremover bliver den måde, online-forhandlerne behandler forsvundne ordrer på. Har selv siden august mistet fire forsendelser i posten, hvilket er et meget stort antal set i forhold til, hvor sjældent jeg oplevede det før i tiden.
Jeg vil sætte mig og skrive en mail til Post DK ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#44 - jeg skrev til dem da der var gået utroligt lang tid før jeg fik min Rome S1 og de skrev bare de sendte den igen. Og tænkt engang nu har jeg endeligt modtaget den. :-)
Men hvor er det dog fuldstændigt *latterligt* at et firma som postdanmark accepterer at have et så plettet rygte pga. deres langfingrede medarbejdere. Tænkt at de kan være sig selv bekendt.
#41 lagoni 17 år siden
De tre første sæsoner af Deadwood (er der flere?) i R2/4 til £14,99 pr stk: http://www13.cd-wow.com/searchresults_dvd.php?sear...
March Of The Penguins R2 - £4,99
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...
Clerks II SE R2 - £4,99
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...
#42 Kalle Ferm 17 år siden
#43 chronaden 17 år siden
#44 chandler75 17 år siden
Som jeg skrev i en anden tråd, har jeg bestilt nogle varer hos CD-WOW, der ikke er dukket op, og efter at have skrevet til dem modtog jeg flg. ikke særligt betryggende svar:
Thank you for your email although apologies that your item has not arrived.
We are currently carrying out an investigation with the Danish Post Office and Police as we have noticed a growing trend whereby customers in Denmark appear not to be receiving their goods. We believe this to be a localized matter since no other countries are experiencing such problems.
With this in mind we would ask for your co-operation by allowing a further 7 working days to see if the item arrives. If after allowing this period of time the item has still not arrived, please let us know so we can report it as ‘missing’ to the Danish Post Office so they can make further investigations in conjunction with the Danish Police.
Many thanks for your patience and co-operation in this matter.
#45 ks 17 år siden
Jeg kan ikke forestille mig andet end, at det faktisk er et temmelig stort problem når de ligefrem skriver tilbage, at de undersøger sagen i samarbejde med Post Danmark og politiet? På vegne af os alle, så er jeg da lidt skuffet over, at problemet tilsyneladende er så stort herhjemme, at CD-WOW nu ikke længere blot sender en ny pakke, men istedet sender sagen vider til Post Danmark? Uanset hvad, så lydet det som om, at man godt kan forvente temmelig lange ventetider, hvis pakken ikke kommer som planlagt.
#46 evermind 17 år siden
Hm, det er dælme en kedelig tendens, hvis det fremover bliver den måde, online-forhandlerne behandler forsvundne ordrer på. Har selv siden august mistet fire forsendelser i posten, hvilket er et meget stort antal set i forhold til, hvor sjældent jeg oplevede det før i tiden.
Jeg vil sætte mig og skrive en mail til Post DK ...
#47 filmz-Kadann 17 år siden
Kom igang, unge mand. Jeg har gjort mit for at brokke mig grænseløst over Post Danmark.
#48 evermind 17 år siden
Jeg er i fuld gang, men skal lige have noget i skrutten, før jeg skriver den færdig. Du ved, uden mad og drikke ... :)
#49 rockysds 17 år siden
Hele serien til kun £9.97 hos Amazon.co.uk
#50 McPeter 17 år siden
Men hvor er det dog fuldstændigt *latterligt* at et firma som postdanmark accepterer at have et så plettet rygte pga. deres langfingrede medarbejdere. Tænkt at de kan være sig selv bekendt.
Hurra for monopol....