Gravatar

#91 natterjack 16 år siden

Nice, gammel kollega der holder foredraget inden.
Gravatar

#92 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Mja, så kommer det spændende spørgsmål jo: Gad vide om Empire viser THE GIRL WHO KNEW TOO MUCH i en 35mm-kopi eller blot fra en dvd? De sidste har vi set igen og igen ved andre, lige så sjældne, europæiske genrefilm, når man har skulle vise dem i Cinemateket.

Det får mig også til at tro, at det bliver fra en almindelig dvd. Det vil koste ret mange penge at leje en 35mm-kopi i udlandet og forsikre den for den ene forestilling - medmindre Filmmuseet selvfølgelig har en kopi i samlingen. Men det har de næppe. Den fik mig bekendt aldrig dansk premiere.

Jeg vil med glæde æde mine ord i mig, hvis jeg tager fejl, men sandsynligheden og erfaringen taler for det modsatte.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#93 natterjack 16 år siden

92 skrev:
Mja, så kommer det spændende spørgsmål jo: Gad vide om Empire viser THE GIRL WHO KNEW TOO MUCH i en 35mm-kopi eller blot fra en dvd? De sidste har vi set igen og igen ved andre, lige så sjældne, europæiske genrefilm, når man har skulle vise dem i Cinemateket.

Det får mig også til at tro, at det bliver fra en almindelig dvd. Det vil koste ret mange penge at leje en 35mm-kopi i udlandet og forsikre den for den ene forestilling - medmindre Filmmuseet selvfølgelig har en kopi i samlingen. Men det har de næppe. Den fik mig bekendt aldrig dansk premiere.

Jeg vil med glæde æde mine ord i mig, hvis jeg tager fejl, men sandsynligheden og erfaringen taler for det modsatte.

Jeg skrev til dem, fik svar:

The girl who knew too much og Sisters er DVD visninger

Hertugen og englænderinden er 35 mm.

De følgende visninger ligger ikke fast endnu, men vi forsøger så vidt muligt at vise filmene i 35mm.

De bedste hilsner

Bella Melgaard

Empire Bio
Gravatar

#94 lagoni 16 år siden

Damages s1 - 59 kr
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=885971&nav...

Ringenes Herre: Kongen Vender Tilbage Collectors Box (5 Disc) - 49 kr
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=402221&nav...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#95 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#93 - Æv!

Nå, men så vil jeg da spare pengene og gemme dem til min kommende projektor.

Foredragsholderen Kenneth McNeil, var det ham, der på et tidspunkt skrev en artikel i ORDET om giallo? Den husker jeg nemlig som ikke særligt god (det er selvfølgelig også begrænset, hvor meget man kan nå omkring på to sider).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#96 Herrguth 16 år siden

Hos DvdCrave kan man lige nu få den gamle Battlestar Galactica serie ret billigt.

Battlestar Galactica - Box Set - Complete Series (7 Disc) til 119 kr. (+fragt (ca. 24 kr)).

Derudover fåes også sæson 1 og 2 til samme pris.

Serien Party of Five er også ret billig:

Party of Five - Season 1 til ca. 68 kr (+fragt)

Party of Five - Season 2 til 68 kr (+fragt)
Gravatar

#97 McPeter 16 år siden

Planet of the Apes boksen til £6.99 hos hmv.com + fragt
http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#98 Takfornu 16 år siden

# 96 Hvor sender de fra ??? - mht Told og andet snavs ???
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#99 Steffan Rasmussen 16 år siden

£6,99 er vist under grænsen på de 80 kr. så den burde være OK. De sender vist fra kanaløerne (Jersey?), så risikoen er der hvis man handler for, for meget.

EDIT: Hvade lige glemt, at fragten vist tæller med i de 80 kr., så der er vist risiko for at blive snuppet.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#100 Yoda 16 år siden

Jeg tror, at Navarre3 spørger til DVDCrave, der jo er australsk.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: