Gravatar

#251 Bony 15 år siden

Jeg ville give min venstre langetå, for muligheden for at se "Firefly" og "Serenity" igen for første gang. Det var en himmelsk oplevelse. :)

Heldigvis bliver de to aldrig dårligere ved gensyn - tværtimod. Godt køb i har gjort jer.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#252 chronaden 15 år siden

Well, det en bittersød oplevelse, hvis man kan lide den slags er den rigtig herlig! - ..men, så slutter den pludslig 90% inde i S1 uden nogen ordentlig afslutning, og så sidder man der.. :(
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#253 inflector 15 år siden

#250 det kommer du ikke til at fortryde
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#254 Spanner 15 år siden

heTTeh (250) skrev:
Jeg har aldrig set noget af den, men jeg har før tænkt på at give serien en chance.

Så er det på tide
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#255 lagoni 15 år siden

Kvickly (måske kun Kvickly Xtra?) har Solens Rige på DVD til 30 kr
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#256 Steffan Rasmussen 15 år siden

Play har The West Wing: The Complete Box Set - Seasons 1 - 7 (44 Discs) til £49.99/€64.99.

Der er sjovt nok angivet norske og svenske undertekster, men ingen danske. Er der nogen der ved, om der er danske tekster på?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#257 inflector 15 år siden

#256 det er der sikkert ikke, jeg har købt sopranos med både norske og svenske tekster, men ingen danske, mon ikke det samme gør sig gældende her.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#258 Steffan Rasmussen 15 år siden

Det havde jeg også mistanke om. Play plejer at have styr på det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#259 DarkLight 15 år siden

Der er billigere på Amazon.co.uk. Og inden fare for told.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#260 Steffan Rasmussen 15 år siden

Det tror jeg ikke det er når du ligger moms og fragt oveni.

Skriv ny kommentar: