Altså... manden er den største skuespiller i Bollywood... ikke en komiker og heller ikke en faux celebrity. Hvis vi endelig skal sammenligne med nogen fra Danmark, må det være den største skuespiller herhjemme der har good looks og egentlig ikke er særlig dygtig, men besidder en enorm mængde charme og karisma alligevel. I Hollywood synes jeg ikke, det er helt upassende at sammenligne ham med Tom Cruise f.eks. Både Cruise og Khan har leveret fine præstationer men overall er det mest deres karisma og udseende, der har banet vejen frem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Tak, det må jeg prøve. Jeg har bare ikke gemt nogen af deres e-mail, og umiddelbart kan jeg ikke finde et sted på hjemmesiden, hvor man kan afmelde det, men jeg har lige kontaktet dem pr. e-mail, så forhåbentlig kan de ordne det for mig.
#531 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#532 Lord Beef Jerky 14 år siden
#533 rockysds 14 år siden
4 days only
Så kan jeg få hentet de sidste Murnau-titler hjem, samt lidt andet snas. Lækkert. :)
#534 Highland Park 14 år siden
#535 rockysds 14 år siden
March offers
#536 Highland Park 14 år siden
Varsler de dig om tilbud pr. e-mail? Jeg er tilmeldt nyhedsbrevet men får aldrig noget at vide om den slags.
#537 rockysds 14 år siden
#538 Highland Park 14 år siden
#539 rockysds 14 år siden
Hvis du er interesseret, kan du se nyhedsbrevet her.
#540 Highland Park 14 år siden
Tak for linket til nyhedsbrevet. :)