Gravatar

#531 elwood 14 år siden

Så Sidney Lee måske ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#532 Lord Beef Jerky 14 år siden

Altså... manden er den største skuespiller i Bollywood... ikke en komiker og heller ikke en faux celebrity. Hvis vi endelig skal sammenligne med nogen fra Danmark, må det være den største skuespiller herhjemme der har good looks og egentlig ikke er særlig dygtig, men besidder en enorm mængde charme og karisma alligevel. I Hollywood synes jeg ikke, det er helt upassende at sammenligne ham med Tom Cruise f.eks. Både Cruise og Khan har leveret fine præstationer men overall er det mest deres karisma og udseende, der har banet vejen frem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#533 rockysds 14 år siden

Eureka har tilføjet en masse MoC-titler til deres egen salgsside, men tilbudet løber kun til og med den 29. marts.

4 days only

Så kan jeg få hentet de sidste Murnau-titler hjem, samt lidt andet snas. Lækkert. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#534 Highland Park 14 år siden

#533: Linket virker desværre ikke. :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#535 rockysds 14 år siden

Sorry. Det kan i hvert fald findes herigennem:

March offers
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#536 Highland Park 14 år siden

Fornemt, tak skal du have. :)
Varsler de dig om tilbud pr. e-mail? Jeg er tilmeldt nyhedsbrevet men får aldrig noget at vide om den slags.
Gravatar

#537 rockysds 14 år siden

Jep, fik lige nyhedsbrevet for 45 min. siden.
Gravatar

#538 Highland Park 14 år siden

Mystisk. Jeg har stadig ikke modtaget nyhedsbrevet, så måske burde jeg afmelde det for derefter at tilmelde mig igen. Sikke nogle snydepelse. :/
Gravatar

#539 rockysds 14 år siden

Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor du skulle have problemer med det. Men giv af-/tilmeldingen et forsøg.

Hvis du er interesseret, kan du se nyhedsbrevet her.
Gravatar

#540 Highland Park 14 år siden

Tak, det må jeg prøve. Jeg har bare ikke gemt nogen af deres e-mail, og umiddelbart kan jeg ikke finde et sted på hjemmesiden, hvor man kan afmelde det, men jeg har lige kontaktet dem pr. e-mail, så forhåbentlig kan de ordne det for mig.

Tak for linket til nyhedsbrevet. :)

Skriv ny kommentar: