Gravatar

#581 rockysds 14 år siden

The Auteurs/Mubi er lækker side, og den har flere gode skribenter tilknyttet. Selvom det europæiske udvalg er lille, er der jo en del titler, der kan ses ganske gratis. Bl.a. har Stella Artois finansieret 6 gratis film, der tidligere har spillet ved Cannes.

8½, 4 måneder, 3 uger og 2 dage, Walkabout, Russian Ark, Paranoid Park & Nobody Knows
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#582 McPeter 14 år siden

Play.com har første sæson af Dollhouse til små 90kr inkl. DK subs.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/10125519/Dollhouse/...

Har aldrig set noget af den, men til den pris er det vel værd at forsøge så nu har jeg bestilt den. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#583 Kruse 14 år siden

#582: Den er hermed bestilt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#584 rockysds 14 år siden

Der er dukket et væld af Agnès Varda-film op på MUBI, så for €12 kan man se det meste af hendes oeuvre, inklusiv den blændende gode "Vagabond", hendes debutfilm "La Pointe-Courte", hendes seneste "The Beaches of Agnès" og den kortfilm, jeg har mit profilbillede fra. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#585 rockysds 14 år siden

Tilføjelse; Der er dog nogle stykker af dem, der ikke ser ud til have engelske undertekster, bl.a. "La pointe courte", hvilket er ret træls, men ellers er der stadig et meget pænt udvalg for €12.
Gravatar

#586 Highland Park 14 år siden

#585: Ved du, hvor god en internetforbindelse der som minimum kræves for at kunne afspille filmene? Der står intet om det i deres FAQ, men jeg tvivler stærkt på, at min forbindelse rækker.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#587 elwood 14 år siden

Mubi kommer også som en App. til PS3, spørgsmålet er så bare lige hvor tid der går før Danmark får den, tænker på hele episoden med vidzone.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#588 rockysds 14 år siden

Der må jeg nok være svar skyldig. Har ikke den store tekniske indsigt og er ikke lige faldet over det. Prøv en af de gratis film, jeg linker til i #581 eller fx The Housemaid, hvis remake spiller i Cannes for øjeblikket, lad filmen loade færdig eller bare et godt stykke ind og prøv så, hvor godt, du synes, afspilningen fungerer.
Gravatar

#589 Highland Park 14 år siden

#588: Ja, det vil jeg prøve. Jeg kan evt. også skrive til dem og spørge, hvad der kræves (når nu de ligefrem opfordrer folk til at stille spørgsmål pr. e-mail).
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#590 McPeter 14 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: