De har også Park Chan-wooks (Oldboy) nyeste film Thirst til 35kr - den går i biffen herhjemme nu - havde faktisk overvejet at ta ind og se den, men nu har jeg købt den istedet.
gode filmtilbud til at klare sig igennem sommeren: Fona2000 - Moon 50kr, Stereo Studie - Gomorra 25kr, TP Musik - A Beautiful Mind, American Beauty, Things We Lost in the Fire og Top Gun/Days of Thunder combo 25kr/stk samt Desperado trilogien til 50kr.
Den danske dvd-udgivelse af "Moon" er af uransagelige årsager desværre i forkert billedformat (men det er Blu-ray-udgaven ikke), 1:1,78 i stedet for OAR 1:2,40, så derfor bør man købe den britiske udgivelse i stedet.
#615 - åh hvor kan man blive forbandet træt af de amatører der udgiver DVDer. :-( Nå, godt jeg ikke selv har købt den - venter på at finde den på tilbud på blu-ray. :-)
Ja, Pan Vision fortjener sgu en gevaldig røffel (samt dårligt salg af skiven) for den fadæse. Om jeg begriber, hvorfor de udgiver den samme film i to forskellige formater på henholdsvis dvd og Blu-ray. Amatører! I øvrigt er den britiske dvd-udgivelse spækket med ekstramateriale i modsætning til den danske og kan desuden købes for nogenlunde samme beløb. :)
#611 Steffan Rasmussen 14 år siden
Se #605
#612 lagoni 14 år siden
Det var et dagstilbud.
#613 dyg 14 år siden
#614 McPeter 14 år siden
Vil især anbefale den lille sci-fi perle Moon.
#615 Highland Park 14 år siden
#616 McPeter 14 år siden
Nå, godt jeg ikke selv har købt den - venter på at finde den på tilbud på blu-ray. :-)
#617 Highland Park 14 år siden
I øvrigt er den britiske dvd-udgivelse spækket med ekstramateriale i modsætning til den danske og kan desuden købes for nogenlunde samme beløb. :)
#618 lagoni 14 år siden
#619 lagoni 14 år siden
Baz Luhrmann's Epic Romances €6,99
Over There: Season 1 €12,49
#620 Steffan Rasmussen 14 år siden
Indeholder:
Breakfast at Tiffany's
Paris When it Sizzles
Funny Face
Sabrina
Roman Holiday